skripis Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 No problem....ikke glem dørene hvis det blir høgging allikavel! Vi kan jo alltids finne riktige prisen... Er å treffe på tlf/sms 900 42 695 hvis du skal hugge, er ikke alltid jeg har tid til å sjekke her på forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Beklager for mangel på svar, har vært på jobb og på grillfest. Nå har saken snudd litt. Mange maser om at bilen har såpass verdi at jeg ikke bør vrake den, men la den få leve. Det er kanskje sant det, men vet ikke om jeg har lyst til å legge så mye verdi i den. Om noen mener at bilen er verdt i å redde, gi bud eller tips noen som kan fikse. Bilen er på hold en stund til. Beklager til dem som håper på deler, vent litt. Få den sjekket om den er ramme skeiv, og hør med noen hva de skal ha for å monter den jigg og rett den.. Demontering og montering av deler gjør du selv. Det blir nemmelig varaket alt for mange 240ier. Så er det mulig å fikse den få det gjort. Det er jo en utrolig fin volvo og den bør ikke hugges. Om du ikke har råd å fikse den nå så la den stå litt til du får råd. Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Roger Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Kunne tenkt meg alle de ekstra instrumentene, vist du kommer til og vrake den kan du ikke gi meg en lyd da bor i Arna så er jo ik så langt til Askøy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 jeg er intr. i rattet! har et "glt" ratt (dvs. ikke glt, men samme type), som du kan bruke på bilen for transport etterpå, om jeg får rattet til grei pris av deg. bor på danmarksplass. edit: jeg trenger også bakfanger! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billy Bob Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Oppdatering! Synd for dem som vil ha deler, fint for dem som syns det er forferdelig at denne bilen skal dø. Min far, som forøvrig har sin ørtende Volvo nå, kjøper mest sannsynlig bilen. Dette for å skru av det ødelagte, finne ut om det er verdt å reparere og så kanskje fikse den back to reality. Bildeupdate blir å finne her! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Oppdatering! Synd for dem som vil ha deler, fint for dem som syns det er forferdelig at denne bilen skal dø. Min far, som forøvrig har sin ørtende Volvo nå, kjøper mest sannsynlig bilen. Dette for å skru av det ødelagte, finne ut om det er verdt å reparere og så kanskje fikse den back to reality. Bildeupdate blir å finne her! :) ja, men det er jo fint.. bilen så jo jævlig fin ut.. lurer på om jeg møtte deg på veien for noen uker siden, i nærheten av sotrabroen? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billy Bob Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Det kan stemme. Kjæresten min har familie på Sotra, så.. Da er første økt av demonteringen over. Min far ble nok litt skuffet, han trodde det var bedre enn hvordan det ser ut. Har prøvd å ta et par bilder for folk som mener de kan se ut av bildene om det er håp, men vet egentlig ikke hva jeg skulle se etter. Glemte å si at vi ble litt i stuss nå. Lager derfor en liste over deler som ønsket, så får vi se. Larsen Racing - Målerne (holderene til målerene iallfall) R_Sport - Målerne Volvo-164E - Guli Koni Dempere, senkesett og målerene Volvo264 - Eiker Felgene, Koni Dempere, Målerene AlpeJohn - Målerne marius242R - Eiker Felgene Danern - Målerne skripis - dørene m. dørtrekk, og framsetene LMS - tank og bensin pumpe Mambo - alt av deksler osv inni bilen, tepper og plata under vinduet lars_b - Ledningsnett Riff - Nakkestøtter bak (?) Eldar_H - Felger, dempere, hele bilen (?) Per-Henrik - Ratt og rattnav (har ikke papirer nei) Volvoturbo240 - Felgene Fantastic Volvo - Målerne DaButcher - Ratt, bakfanger (den fikk seg en smell..) Hvis jeg har glemt noen, si ifra. Dette har jeg gjort for å lage en oversikt over om det svarer seg å selge den i deler, eller reparere. Om noen kan tipse litt om priser, er det veldig greit. Ledningsnettet blir priset etter arbeidet å plukke det ut.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 fy faen.. det der var en solid smell! har kresja 240 rimelig hardt uten at det har sett på langt nær så ille ut! opp på en 1.5m høy steinmur for å unngå å kjøre i fronten på en lastebil.. ca 70-80km/t når jeg klatra opp på muren. skader: forstilling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 alt av deksler osv inni bilen, tepper og plata under vinduet, pris??? kan gi komplett liste over alle delene om prisen er god :) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billy Bob Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Har ikke anelse hvordan jeg skal sette en pris på det? Har ingenting å sammenligne med og har ikke anelse på hvor vanskelig det er å få fatt i deler som er i like god fatning. Kom med forslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 er ikke sånn alt for vanskelig. men dårlig med volvo rundt meg.. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 hadde det vært mulig og fått av tank og bensin pumpe sånn at noen kunne frakta det med opp til ål treffet tror du? :) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 jævlig kjipt.. bilen var jo sinnsykt fin før, ser jeg.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Såg at du satt spørsmåltegn bak meg, men spørsmål om hele bilen..Det var bare viss du kanskje syns det var lettere viss du ikke orket å demontere bilen, men ser jo du har begynt no. Men er vel egentli mest interesert i felgene...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Har ikke anelse hvordan jeg skal sette en pris på det? Har ingenting å sammenligne med og har ikke anelse på hvor vanskelig det er å få fatt i deler som er i like god fatning. Kom med forslag. hmm.. har forslag på noen hundre + frakt. er trossalt ikke mange dekslene og tar ikke lange tia med demontering. baksetet, dørdeksler er også interessant. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg