TLAudio Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Faen da gutter... Gjør litt feil og halvseriøst arbeid dere og da, så en anna stakkar har sjanse i konkuransen.. hehe:) Neida, bygg som dere pleier dere.. Blir ikke bra lyd av stilig finish! Ikke for det, jeg vet at cossien låter bra, og kjenner jeg deg rett Kenneth, gjør vel boforsen det også til slutt! :) Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Faen da gutter... Gjør litt feil og halvseriøst arbeid dere og da, så en anna stakkar har sjanse i konkuransen.. hehe:) Neida, bygg som dere pleier dere.. Blir ikke bra lyd av stilig finish! Ikke for det, jeg vet at cossien låter bra, og kjenner jeg deg rett Kenneth, gjør vel boforsen det også til slutt! :) akkurat det med lyden i cossien bekymrer meg MEGET lite,og att lyden i volvo,en blir bra tar jeg som en selfølgelighet.... :fire: Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikfido Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 No er det i gang her tenker jeg hehe Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Vi legger fortsatt ut bilstereobilder på http://www.acap.no for de som ønsker . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Faen da gutter... Neida, bygg som dere pleier dere.. Blir ikke bra lyd av stilig finish! Ikke bestandig det nei, men det hjelper!! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 No er det i gang her tenker jeg hehe Du sjokkerer til stadighet... :hammer Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daft Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Ikke bestandig det nei, men det hjelper!! :) Ett bra Førsteinntrykket skader ignen. skal cossie power til Oslo også? hvis ja har jeg noe i signaturen min som du kan få leke med utover lørdagen.. Bonden eller bra Erik Siter 2.plass Nasca ama 500w finale 1992 2.plass utfordere finale 2003 4.plass ama.lyd finale 2004 2.plass ama.lyd finale 2005 in use Renault Alpine & Audio control DQXS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Har selv bikkja kommet seg inn hit hellothere Uansett hvilken bil som ruller ut av bua på Tynset så blir jeg imponert hver gang. Det som skremmer meg litt er når Team Rindal og Tynset koker sammen noe, da kommer det alltid en vinnerbil ut... Nei, Kenneth vi får se å få bilene våres til neste konk. i Oslo 27 aug så tar vi en egen konkuransse om best poeng score uten lyd :hammer Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Ett bra Førsteinntrykket skader ignen. skal cossie power til Oslo også? hvis ja har jeg noe i signaturen min som du kan få leke med utover lørdagen.. Bonden eller bra Erik jeg skal ikke til oslo nei,har nokk å stri med før finalen.... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 He he... Beklager, Lars, men jeg skal drikke meg lur på Tynset på lørdag. :) Blir dårlig med Oslo-konk. Rudskogen? :) Skal ha lyd til den tid. :thumb Jonny og jeg har noe på g ja, men det er ikke seksuellt!!! He he... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Hei! ser bra ut dette Jonny..... Gleder meg til å se bilen din ferdig og mulig sjansen for en lytte runde. Ses muligens på Rudskogen søndag. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Vet jeg lovde oppdateringer her idag, men fikk et par lure ideer jeg vil teste ut i Ford'n først... Cossie Power har så smått begynt å tweake Volvo'n... :thumb Det blir så flott atte!!! He he... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Hei! Dere er trege altså..................... Bare tullet. Er mye arbeid, så jeg er tålmodig og venter. Dette blir meget bra. Lykke til med arbeidet. Skal få hørt på bilene deres på finalen. Har litt lyst til å prøve meg i EMMA (Igjen). Er endel år siden sist (NASCA).................. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet September 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Nå sitter vi og nyter en øl, etter en lang dag i verkstedet... Nå er det bare finpuss og trekking igjen... Jonny's nye venn... :D Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 jeg har PRIKK LIK BASSER SOM DEG:D nå føler jeg meg litt pro:D :D men jeg har to:P hehe Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg