TLAudio Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Moderatorer, bare slett denne om dere vil.. Er bare litt morro på en fredag.. Jeg og Nautiluz diskuterer hvem som har mest visninger på prosjektet sitt.. Hvilken prosjekt tråde er best? Min? Eller Nautiluz sin? LA OSS NÅ AVGJØRE DETTE EN GANG FOR ALLE,FOLKENS!!!! :fire: Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520i Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 GO Jan Ove!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 TL er best på antall bilder og detaljer... mens Nautiluz er best på finish Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Moderatorer, bare slett denne om dere vil.. Er bare litt morro på en fredag.. Jeg og Nautiluz diskuterer hvem som har mest visninger på prosjektet sitt.. Hvilken prosjekt tråde er best? Min? Eller Nautiluz sin? LA OSS NÅ AVGJØRE DETTE EN GANG FOR ALLE,FOLKENS!!!! :fire: Ikke for å være frekk her Jan Ove.. Hvor mye har jeg gjort på bilen din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet August 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Ikke for å være frekk her Jan Ove.. Hvor mye har jeg gjort på bilen din? Ikke en dritt!!!!!!!!!! neida.. Skylder mange takk både for hjelp, ideer og oppmuntring :) Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg