quack Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 Skal ha bilen min opp på støttebukker. Det er en Sierra XR4i fra 83. Hvor burde jeg sette støttebukkene? Er det okay å sette dem i "jekkeløftefestene"? Har kikka i Sierra-boka, men der står det ikke noe vettugt. Har sett noen som setter dem på hjulopphenget bak, men det er kanskje ureglementert..? Jeg skal skifte dempere, fjærer og tromler/skiver, så jeg må nesten få løfte det opp så jeg får tilgang til de tinga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HKS Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 bærearmene Siter -BMW 320 Coupe- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 Originally posted by HKS bærearmene Sette bilen på bærearmene mens man bytter fjærer? Morsomt :) Det blir som å skifte hjul uten å jekke opp bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Mars 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 Hva annet enn fjørene er det jeg ikke kommer til om jeg settern på bærearmene da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 Originally posted by quack Hva annet enn fjørene er det jeg ikke kommer til om jeg settern på bærearmene da? Demperne.. Men for å være alvorlig: Foran setter du bukkene på traversen, ganske langt ut til siden. Bak finner du et par solide punkter å sette bukkene på.. Sånn generellt kan man si at hvis du hadde turt å jekke på det aktuelle punktet er det greit å sette en bukk der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Mars 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 Takktakk, da finner jeg nok ut av det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg