FX2000 Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 på tide med en egenn prosjekt tråd, en budsjett prosjekt tråd ihvertfall. har ikke alt for mye av penger så da får vi se hvordan d går. for ca en måned siden gikk jeg til innkjøp av en Bmw E36 320i cupè. bilen hadde gått 178K og er sånn helt grei er noe små plukk. planer ja??? jah kan vel begynne med å si hva som er gjort kjøpt meg en kenwood KDC-W5031 spiller og clarion fornt høytalere og JBL decade 6x9 i hathylla. jeg har ikke skjært hull i hatthylla men har brukt en insats så jeg slipper å skjære også slipper det å se så "jalla"ut. har en forsterker å en basser jeg skal sette inn senere men har ikke hatt penger å tid til d enda. skal gjøre d i morgen. andre planer er: angeleyes nye dempere å fjærer og nye foringer SuperChip nytt eksos anlegg (effektanlegg) nytt luft filter vask blått lys i dæshbord. ny gir kule nye dekk nye baklykter (ikke lexus) og en manglene list på fører siden. og alt annet som faller i smak og i lomme boken. nye updates i morgen... mvh Fredrik HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Fint utgangspunkt, selv om bilen duger i org stand den, er det mye fin styling å anskaffe. Jeg ville kjøpt nye typen skilter iaf, ser litt slitte ut foran. Hvis du skal ha nye lister, ville jeg kjøpt M-tech listene. Og lakkert bilen helt ned ;) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet August 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 de listene jeg mener er på innersiden på fører siden du ser de hvite klipsene hvis du ser på det bilde som er nest nedrest. bilen er lakert helt ned foresten. HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Ok, du mener dørkarmene? Og kanskje innstigslistene også? Da er jeg med ;) Var også vanskelig å se at den var lakka helt ned, også. Mulig den er skitten på bildene? Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 den er litt møkkete... men man ser at den i gråe plasten man ofte ser på 316 E36 ikke er der. tenker på litt styling jah.. opdaterer anlegget jeg la inn i går etterpå bilforumet.net klikka i stad også måtte jeg på jobb så da tar jeg d når jeg står opp... (hjemme fra jobb bensinstasjon) klokken er 07:36 så natta folkens HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 dette er d jeg brukte hele i går til skulle egentlig lagt d ut i går men så klikka bilforumet når poseten var NESTEN ferdrig, da rakk jeg ikke lage den på nytt før jeg skulle på jobb... men d jeg gjorde... forsterker.. bass... kabler nå må d bare settes sammen og da får vi... skal rydde litt bak der er noen ledninger som er sikkert 3 meter for lange der, fikk ikke tid i går. så skal jeg ha ny kasse til basseren. også må jeg ha en audio kabel til for den jeg kjøpte i går var bare 2.5 meter så d gikk d dårlig... så nå må jeg bruke 2 Y ledd for å få bruke alt anlegget. men lyden var helt konge. bortsett fra den pipinga da (noen tips?) blir mindre når jeg får 2 audio kabler da. her er foresten noen bilder med hvordan d ble med sånn brankett til 6x9... ingen 6x9 der ja... ellers har jeg kommet på flere planer M3 speil skal jeg ha noe bodykit så må d bli M3 kitt men da går turen til polen også kaster jeg på en hel lakkering også :hondakick tenker også på flere ting noen forslag? mvh Fredrik HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 greit prosjekt dette... men ikke start i feil ende som så mange gjør... greit start er felger og senk først. så kan du starte smått med en front eller bytte lykter og blink... når det er gjort kan du fortsette med eksos, skjørter og hekk... som fin puss på stasen så kan f.eks bakrutespoiler og spoiler komme... stå på... blir sikkert bra dette... _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Hør på Azzido....jeg er 100% enig med ham her. Ikke gjør som andre, som begynner med bilstereo osv og blakker seg på det. Få et ok understell på bilen og FELGER :) Så kan du begynne å "modde" etterhvert :) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 er de som er på nå så ille? kunne tenkt meg noen 18" men men... tenkte å få prøve å få kjøpt noe bra dempere syntes den er litt "myk" stiv men myk... jeg tenkte ikke å bygge så mye mere bil stereo... Trenger bare litt så lang turer ikke blir så kjedlige yodude kjører mye til sarpsborg... jeg kommer ikke til å slenge på lexus lykter alu spoiler grønn vinyl og si meg ferdig nei :p skal prøve å holde d litt clean.. derfor jeg skal ha m3 kitt hvis lommeboka rekker. men siden jeg syntes bilen ser ganske bra ut sånn den er nå så kommer jeg til å bruke mere penger på å forbedre kjøre egenskapene.. håper å få kjørt litt bane også :driving får håpe å jobbe litt mere.. så skjer ting fortere. mvh Fredrik HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 De felgene du har nå, er helt ok i mine øyne :) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 hei.. fin bil, med samme anntal km som min hellothere du nevnte "super chip" lenger oppe i tråden her.. hva må en ut med for noe sånt? og hvor mye mer gamp får en?? eller er det mer med tanke på bensinforbruket??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 chip til e36 ligger på ca 6000 er igrunn dødfødt... ikke så masse å hente på en NA motor... mens på en turbo maskin er det desto mere hk og hente... _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Fler fra området her også ja :) Som nevnt over her, første jeg ville ha prioritert er understell. Få på noen skikkelig fjører og dempere, evt coilovers. Er mye man kan gjøre med understellet på disse, så trenger du litt guid, bare spørr :) Hvordan er km stand på denne? Har noen av slitedelene blitt byttet? Mvh x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 chippen gir deg 10- 18 hk og koster 2500kr men d er ikke de 10 - 18hk som er greia den gir deg mye mere bånn drag og den skal bli bedre igjennom hele registeret. skal også sette ned bensin forbruket (vet ikke om jeg tor på det men) det er mere en chip optimalisering... sjekk ut denne men skal jeg chippe den skal jeg også bytte til castrol racing olje for å gi motorn litt luxus. understell er bra... må ordne meg nye dempere og fjærer og foringer. og noen stabbe stag (ser lekkert ut også d ) HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 chippen gir deg 10- 18 hk og koster 2500kr men d er ikke de 10 - 18hk som er greia den gir deg mye mere bånn drag og den skal bli bedre igjennom hele registeret. skal også sette ned bensin forbruket (vet ikke om jeg tor på det men) det er mere en chip optimalisering... sjekk ut denne men skal jeg chippe den skal jeg også bytte til castrol racing olje for å gi motorn litt luxus. understell er bra... må ordne meg nye dempere og fjærer og foringer. og noen stabbe stag (ser lekkert ut også d ) 10-18 hk mer med chip på en NA motor, er tull...tipper 5-8 hk stemmer mer Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg