Slim! Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Den var fin. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Ville ikke kødda med den her heller: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by bidz Den sølvgrå? må vel være det, siden det er eneste WRX'en Trondheim Politikammer har til disposisjon. Det er dog ikke en STi, men en vanlig WRX med 218hk. Er du sikker på det? De trimmer ofte bilene.. Ellers synes jeg noen av Mercedesene (C-klasse) er gromme. I tillegg til å være senka, går de fælt også, ikke helt originalt antall hester... Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Autobahn politiet i Tyskland fikk Porsche 911 nr 1 million i gave fra fabrikken Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by bidz Den sølvgrå? må vel være det, siden det er eneste WRX'en Trondheim Politikammer har til disposisjon. Det er dog ikke en STi, men en vanlig WRX med 218hk. Sorry mac ;) Litt gammel tråd men. Stemmer at det kun er en WRX ja. Den er jasset litt. Chip eller noe sånt. Effekten anslås rundt 250hk i følge de jeg har snakket med som vet litt om den. Men noe blodtrimma kjerre er den ikke. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by funkes Sorry mac ;) Litt gammel tråd men. Stemmer at det kun er en WRX ja. Den er jasset litt. Chip eller noe sånt. Effekten anslås rundt 250hk i følge de jeg har snakket med som vet litt om den. Men noe blodtrimma kjerre er den ikke. Hvis dette er sant så bryter politiet loven. Jeg ville satt penga på at den er original jeg.. Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by funkes Sorry mac ;) Litt gammel tråd men. Stemmer at det kun er en WRX ja. Den er jasset litt. Chip eller noe sånt. Effekten anslås rundt 250hk i følge de jeg har snakket med som vet litt om den. Men noe blodtrimma kjerre er den ikke. Ifølge mine kilder så skal det sitte ca. 350HK i den sølvfarga WRX'en.. Den har visst vært på EStuning en snartur...men som sagt, man skal ikke tro på alt man hører. :) Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by Ostby Hvis dette er sant så bryter politiet loven. Jeg ville satt penga på at den er original jeg.. Jaha? Man får alltids godkjent en WRX med litt jassing. Penger er stikkordet. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 :-) Mustang GT Uheldig Camaro. Oldie. Peacekeeper. Corvette Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 High speed pursuits..... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 hvorfor har egentlig ikke snuten i norge noen sikklig "interceptors" hører jo oftere og oftere om biljakter osv .. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Originally posted by Ostby Hvis dette er sant så bryter politiet loven. Jeg ville satt penga på at den er original jeg.. Var et x ant. Volvo 940 Politibiler som ble avskiltet pga trimming for en stund side. De måtte betale effektavgift for å få igjen skiltene:D :D :D Dobbelmoral sa du:rolleyes: Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Originally posted by Kebab gud er denne som er kulest da Hehe.. den var jo drit kul da.. Stemmer jo å :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg