Trimkongen Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Hallo folkens. Har akkurat kjøpt meg ett nytt prosjekt. Golf gti rabbit fra 83. Kan noen fortelle meg hva rabbit står for?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Qouter WLOVAH fra en annen tråd: Rabbit er faktsik ikke noen spesial utgave i den forstanden at den er mer ekslusiv, den er tvert imot mere kjip! Rabbit'en kom ut i slutten av 83 og i 84 som en kjipere utgave for å få prisen ned sånn at de fikk solgt ut alle einzerne slik at 2'er kunne ta over for fullt. Bl.a. så hadde de ikke recaro interiør og heller ikke kjøre computer ol. Det er ihvertfall det jeg har blitt fortalt av en fyr som har hatt Golf GTI ny i 82 og Golf GTI Rabbit ny i 84. Trodde først at Rabbit var en mer ekslusiv versjon, men han fyren mente noe annet og virka som han hadde peil! Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Rabbit er en kjipere utgave ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glofygirl Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Joda som sagt så e den kjipere, men ikkje nødvendigvis om d gjelder alt. Rabbit navnet kommer fra USA og der ble den bygget. De utgavene som ble bygget der heter heller ikkje golf. D e kun Rabbit GTI. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Joda som sagt så e den kjipere, men ikkje nødvendigvis om d gjelder alt. Rabbit navnet kommer fra USA og der ble den bygget. De utgavene som ble bygget der heter heller ikkje golf. D e kun Rabbit GTI. Golfen gikk under navnet Rabbit i USA, mens her har vi noe som heter Golf GTi Rabbit. Denne har samme motor osv som den vanlige GTi-en, men kjipere seter og ofte mindre utstyr. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheFreeBear Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 men ble vel også levert med de vanlige setene(recaro)på noen også? Siter 94`Audi Du bare kjenner det stemmer - TURBOFEMMER! 84` Bmw 335i 81` Bmw 528i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 men ble vel også levert med de vanlige setene(recaro)på noen også? Å kalle de Recaro er vel å ta i litt. Om man fikk Rabbit GTi med de samme stolene som vanlig GTi vet jeg ikke. Jeg har hvertfall ikke sett noen Rabbit'er med de setene. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Den amerikanske varianten av Golf kalt Rabbit er produsert "over there" Mens Golf GTi Rabbit som vi kjenner til her, er produsert i Tyskland. Rabbiten har som Dinglevims sier et kjipere interiør, men ting som farget glass og kjørekomputer mangler i forhold til GTi'n... For å si det enkelt: GTi Rabbit er omtrent en Golf C med GTi-motor. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glofygirl Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Å kalle de Recaro er vel å ta i litt. Om man fikk Rabbit GTi med de samme stolene som vanlig GTi vet jeg ikke. Jeg har hvertfall ikke sett noen Rabbit'er med de setene. Feil! Eg har d originale GTI interiøret i min Rabbit GTI. Ska få tatt noen bilder og legge inn så fort eg får sjans. Tar eg ikkje heilt feil så e d recaro stoler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Feil! Eg har d originale GTI interiøret i min Rabbit GTI. Ska få tatt noen bilder og legge inn så fort eg får sjans. Tar eg ikkje heilt feil så e d recaro stoler... Og atter feil... Hvis det er orginale GTi-stoler så har du enten GTi eller så er det bytta stoler... Og Recaro er det nok ikke, men de er gode å sitte i for det... alacocaina Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Feil! Eg har d originale GTI interiøret i min Rabbit GTI. Ska få tatt noen bilder og legge inn så fort eg får sjans. Tar eg ikkje heilt feil så e d recaro stoler... Ta bilder og legg de ut. Men dersom du har samme seter som vanlig GTi så tipper jeg det har vært bytta seter i bilen din. Jeg har sett noen Rabbit'er og ingen av de har hatt samme setene som GTi. Har jo det samme heftige stripete trekket, men samme formen som vanlige seter. Og et sete er ikke Recaro selv om det er litt sidestøtte i det. EDIT: Ser at Polardegoen var litt kjappere enn meg... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glofygirl Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 nei, nei, d e vel kanskje ikkje recaro men d e ikkje vanlige seter heller. og d har heller ikkje vært bytta seter i den.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 nei, nei, d e vel kanskje ikkje recaro men d e ikkje vanlige seter heller. og d har heller ikkje vært bytta seter i den.... du må ha recaro da! :D cheers Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glofygirl Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 må eg d? syns dei eg har e utrolig goe eg. Go støtte i sidene og ikkje for harde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 nei, nei, d e vel kanskje ikkje recaro men d e ikkje vanlige seter heller. og d har heller ikkje vært bytta seter i den.... Ta et bilde av setene du, så så får vi plassert de en gang for alle... ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg