T0mmen Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Jeg har nå kobbla opp anlegget i bilen min, og skulle idag ut å kjøre. Men så ser jeg at blinklys"dioden" i dashen lyser svakt, og når jeg blinker med blinklysene til en av sidene så lyser den bare sterkere(konstant). Og Speedometeret viser feil, alltså for liten fart iforhold til hva jeg kjører. HVa kan være galt? Har sjekka alle blinklyd, og de ser ut til å være ok. Litt irritabelt dette, for har jo ikke blinklys. Ingen av blinklysene utenfor lyser, eller blinker når jeg drar hendelen til venstre eller høyre. Men den dioden i dashen lyser konstant (svakt uten blink), og sterkt ( ved blinking med hendel). Svar takes imot som takk:D Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valdemar Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 sjekk at sikringer er i orden + relèr Siter Dont take life too seriuosly, you never get out alive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Setter en knapp på jordingsfeil. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet August 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Jeg har også fått tips om jordingsfeil, men hvor kan den være? Den må jo være i blinklysene et sted, for alt annet lys funker som det skal. Det er kunn blinklys og speedemetert:( Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Jeg har også fått tips om jordingsfeil, men hvor kan den være? Den må jo være i blinklysene et sted, for alt annet lys funker som det skal. Det er kunn blinklys og speedemetert:( Mvh Tommen Kanskje feilen ligger ved smøringssensoren til blinklysolja? :p Jeje. Vil tippe at du har feilkobla noen ledninger som går til releet. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigkri Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Når jeg monterte i ledningsnettet til motorne min, klarte jeg å koble en ledning feil, (skulle på jord, men vi satte den på +) da blei mye lys både i instrumentet og på utsiden feil... så jeg vil også tippe jordingsfeil:S :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet August 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Det vi gjorde, for nå har jeg elektrisk baklukeåpner. Og sikringa til vindusviskeren bak(tror jeg), bruker vi som strøm til åpner bak. Tatt ut sikringa, og satt + fra bryteren til åpner, inne der sikringa skal stå. Kan dette ha noe med det å gjøre? Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakkje Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Hadde samme problemet med bilen min, men minus det me speedometeret. Feilen på min var faktisk nød-blink knappen. Prøv å røsk litt i denne. Siter - Golf GTI G60 | Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KooPa TropA Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Jepp, god sansynlighet for at det er nød-blink bryteren. Da oppfører blinklysene seg sånn. Kanskje du ikke har fått i kontakten til denne skikkelig. Speedometeret har ingenting med kobling av anlegg å gjøre. Speedometeret går på wire fra girkassen (kan være elektrisk hvis du har G60 og kanskje noen versjoner av 16V GTI) Siter 2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat 2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg