Volvo240TurboInercooler Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Grom bil du har her. Har sett bilen din eit par ganger i real life i haugesund, da den var hvit...Skal til byn med min på tirsdag til laastad, de må ta en kjikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 svart grill og svarte dørhåndtak 4 the win Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet September 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 locked: Skal ikke ha monovisker nei, men skal lakkere grillen svart, og nedre del av fangerene (spoiler/leppe whatever) safran Larsen-Racing: Ok!! Noe galt?? Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Ja, motoren fusker noe grusomt etter jeg bygget ny motor i den. Nett som at den nyser (kutter) og slår tilbake når jeg kommer over 0.0-0.2 i ladetrykk med orginalt bensintrykk. Har kjøpt justerbar regulator for og justere opp trykket slik at den skal gå littegrann ivertfall..Helt merkeli.. Må ikke gå bort og rappe deler nå! :ratatatat hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Ja, motoren fusker noe grusomt etter jeg bygget ny motor i den. Nett som at den nyser (kutter) og slår tilbake når jeg kommer over 0.0-0.2 i ladetrykk med orginalt bensintrykk. Har kjøpt justerbar regulator for og justere opp trykket slik at den skal gå littegrann ivertfall..Helt merkeli.. Må ikke gå bort og rappe deler nå! :ratatatat hehe Kommer det køl-svart røyk ut av eksosen ved pådrag? -Samma skjedde med min. -løste det ved å dra ut kabelen bakpå dynamoen. ikke den til ladinga, men den lille som indikerer ladespenning.. merkelig var det.. men min funker nå værtfall. Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Kommer det køl-svart røyk ut av eksosen ved pådrag? -Samma skjedde med min. -løste det ved å dra ut kabelen bakpå dynamoen. ikke den til ladinga, men den lille som indikerer ladespenning.. merkelig var det.. men min funker nå værtfall. Det som er så forbanna merkeli er at: Jeg har bare tatt komplett overhaling på motoren og satt den i 240en fra 760en..Har kjøpt nytt komplett ledningsnett fra volvo og, det som sitter på motoren. Vi tar resten på en annen tråd....lager en ny jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 sleng opp bilder av de nye baklampene dine :???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet September 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 sleng opp bilder av de nye baklampene dine :???: Har bare dette: Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Grom bil du har her. Har sett bilen din eit par ganger i real life i haugesund, da den var hvit...Skal til byn med min på tirsdag til laastad, de må ta en kjikk. Eg har sett bilen din har stått på jobben nå siden tirsdag ja.. Har ikkje begynt på den ennå, så det blir vel gjort over helga trur eg. Hva er problemet egentlig. Roald snakka om atte den brukt mye bensin eller no. Andre ting som ikkje er som de skal? Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 en av de råååeste 242'ene jeg har sett ! :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Eg har sett bilen din har stått på jobben nå siden tirsdag ja.. Har ikkje begynt på den ennå, så det blir vel gjort over helga trur eg. Hva er problemet egentlig. Roald snakka om atte den brukt mye bensin eller no. Andre ting som ikkje er som de skal? Bruka møkje bensin for at eg har justert opp bensintrykket sånn at bilen i da heila tatt skal kunna gå an og kjøra me han. Men dåke må justera ner bensintrykket te orginalt før dåke bjynna, då får dåke han te å kutta uten belastning. Rekna me at da e 7. far i huse så ska bala me da, han eldste av dåke der. Va jaffal han eg snakka me på tirsdag, eg trur da e hjernen så e fucka. Viss da e da så blir da electromotive, haltec eller autronic datasprut :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Lagd hjemmeside til 242en nå: http://242dl.tk Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 jævli bra! Kult med bilder og info :) Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 dette likte vi! :???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Da har jeg endelig fått borra, hona og planslipt blokka mi hos EBB i Stavanger.. Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg