OlaLarsen Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Største forskjellen er vel at xtrac kassa er 4x4 og evt sellholm kasse til ca 95k er ei bakhjulstrekkkasse. Småforskjeller som at xtrac kassa har hus i magnesium snakker vi ikke om :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Cossie Skrevet August 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Største forskjellen er vel at xtrac kassa er 4x4 og evt sellholm kasse til ca 95k er ei bakhjulstrekkkasse. Småforskjeller som at xtrac kassa har hus i magnesium snakker vi ikke om :-) oki ! nå sjønner jeg ! ;) takk Siter Bmw e34 525i (3.5L turbo Prosjekt i vinter ) MB - 230CE 91Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 jeg trenger ikke klutsje på min girkasse... whoooho! å den kosta meg bare 4000! :hammer Og det har selvfølgelig ikke noe å gjøre med at du bytta kasse...? :hammer :drive2 Mvh Simen ;) Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg