milkwood Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Hva er nøyaktig forskjell på de to? Bare fronten? eller masse mer utvendig? er det gjort noe på interiøret også? er vel nye motorer etter det jeg kan se på spesifikasjonene (i den ene tråden på forumet) Skulle gjerne hatt en komplett oversikt over forskjellen på de to. er det bare utseende som er forskjell kjøper jeg eller en billigere P11 og modder den enn å kjøpe P11-144 som jeg ikke har råd til å røre=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Andre frontlykter og baklykter. Andre fangere fremme og bak. Annet panser (med grill) og skjermer fremme. Andre sidelister. Andre motorer. Andre modellbetegnelser. Sikkert mer også. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Andre fargevalg? :D Andre grøftelys! Hehe, neida, bare rører rundt i grøten eg nå! :hammer Det er i grunn utseendet som skal vere forandret.. Så rekner jo med interiøret har sine forandringer også! Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Kjøp en p11-144 som har gått langt. Da er de like rimlige som P11, og motoren på Primera er god for 500.000 km + Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg