Mogwai Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Åssen er VX-kammen i forhold til K-kammen? -Se her ja.. bra med bilder, og bra jobb! -Begynner jo å komme seg allerede jo :) Pent :) -Hva slags sveiseapparat bruker du? har ikke testa den selv, men det som sies er vel at det er en A kam i bunn og K i topp.. menne.. det synes jeg egentlig de sier om såmangt... du må nesten bare prøve. Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 har ikke testa den selv, men det som sies er vel at det er en A kam i bunn og K i topp.. menne.. det synes jeg egentlig de sier om såmangt... du må nesten bare prøve. hmm? Det sa meg ikke mye... Lager egen tråd jeg, så slipper vi mer avsporinger. Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Se der ja, bilder i prosessen er tingen :DHva blir neste step etter sveisinga? jess=) neis tenker på å lakke bilen ijenn da pga bytting av hjulbuer bake og rust på dørene. men de blir bare utvendig lakkering da, lakkerer skjøl bak på dørene, osv. motor rommert blir vell ikkje lakert før ny motor skal inn.. har litt dårli innen økonomien no, jobber som en gal i overtid på jobb=) Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg