e321 Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Kan noen fortelle meg hvordan det funker å kjøpe bil som er blitt tauet inn og står hos viking? Hvor lenge den må stå før de evt. kan selge den osv... Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 er bilen din blitt tauet inn nå? :hammer Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Spørs vel hos hvilken Viking avdeling. Om det er en som har stått feilparkert og blitt tauet inn. Så kan den stå VELDIG lenge (år). Og bygger opp en HEFTIG oppbevaringsavgift mot eieren. Og nå den har stått der så lenge at den nærmer seg verdien på bilen blir den solgt på auksjon. Viking vet eventuelt navn og sted på auksjonsfirmaet. Om det er en skadet bil som har blitt tauet inn tilhører den eier helt til eventuelt forsikringsselskap utbetaler totalskadeerstatnig på den. Da blir den forsikringselskapet sin. Og blir solgt (til godkjente verksteder av forsikringsselskapet tror jeg.) Siter 320si -06535i -87528i -855xxi? -82 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet August 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 vet ikke helt hvorfor den står der.... men tenkte å ha den som delebil, men må jo betale 14K for å få den ut ! Er ikke min nei hehe Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Snakka med viking/falken her i Ålesund. Dei ga meg beskjed om å kontakte forsikringselskapet, men dei tvilte på at forsikringselskapet orket noko styr, så bilen blei mest sannsynli sendt til dei evige autobaner. Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet August 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 ok.. men trodde det var bud runde på den først ? Men stemmer nok det du sier, ja.. Takker for svar :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg