Gå til innhold

Corrado Club Norwegen treff Hamar 27. august

Ranger emnet


Dal-z

Anbefalte innlegg

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fader, håper jeg ikke må jobbe neste gang det er treff !!!

Blir det ett treff til før mr.vinter slår til?

 

Vi som var på treffet ble vel egentlig enige om at vi skulle vente til våren med neste treff. Men om noen tar initiativ til et treff før vinteren kan det godt hende endel dukker opp! cheers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i oslo området ja:D:D det hadde vært noe:P hehe.. men iså fall hvis vi skal ha et treff så kan vi kansje ha det etter jeg har fått lappen.. slutten av mnd her.. men hva var de premiene for??Bare vil vite lizm

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er BARE å fortsette den gode diskusjonen om treff! til flere treff dess bedre! ;)

 

det var premiering for de 3 fineste corradoane... alle som var på treffet stemte på de tre som de mente fortjente mest cred, i rangert rekkefølge. ;)

 

så det er BARE å stå på å jobbe med gliza dokka! ;) blir flere premier å hente i fremtida! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... bergen... tja... er egentlig for å arrangere treff andre plasser enn i "oslogryta"... MEN... kommer det folk da???? hum...

 

Selv om jeg bor i Oslo, så er jeg faktisk enig... Syns det var supert på Hamar, men med tanke på ingen Corradoer fra Hamar-området dukket opp er det kanskje naturlig å arrangere det neste treffet et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns vi skal ta det i Kr.Sand (Sørlandsparken) jeg, blir som et knutepunkt mellom vest- og østlandet...Og da jeg var på Gatebil-treffet som var der så var det en god del Corrado'er, så tror nok det vil dukke opp enda flere hvis det er ett rent Corrado-treff;)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns vi skal ta det i Kr.Sand (Sørlandsparken) jeg, blir som et knutepunkt mellom vest- og østlandet...Og da jeg var på Gatebil-treffet som var der så var det en god del Corrado'er, så tror nok det vil dukke opp enda flere hvis det er ett rent Corrado-treff;)...

 

God idé! Blir jo langt for de som kommer nordfra da. (Bergen, Tr.heim og Bodø) Evje er jo også en mulighet, men det blir vel like mange, om ikke flere timer bak rattet? Ihvertfall for de fleste.

 

Kult at folk engasjerer seg og kommer med forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God idé! Blir jo langt for de som kommer nordfra da. (Bergen, Tr.heim og Bodø) Evje er jo også en mulighet, men det blir vel like mange, om ikke flere timer bak rattet? Ihvertfall for de fleste.

 

Kult at folk engasjerer seg og kommer med forslag!

 

Jeg er fullt med på Evje iallefall:D...Jeg bor her, er to Corrado'er her..Så vet jeg om en i Vennesla og ett par i Kr.Sand, ett par i arendal, og en haug på vestlandet (Stavanger-området)...Når en kjører fra Stavanger etc. er det kortere til Evje enn Kr.Sand, fra Oslo etc. er det like langt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fullt med på Evje iallefall:D...Jeg bor her, er to Corrado'er her..Så vet jeg om en i Vennesla og ett par i Kr.Sand, ett par i arendal, og en haug på vestlandet (Stavanger-området)...Når en kjører fra Stavanger etc. er det kortere til Evje enn Kr.Sand, fra Oslo etc. er det like langt...

 

Da seiler Evje opp som en av favorittene til neste treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da seiler Evje opp som en av favorittene til neste treff!

 

Kjempegreier:D..!!

Gleder meg allerede:D...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår