AasONE Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 hei, jeg har en wv polo 1990 1,3i med trolig gåen bensin pumpe.. gidder ikke å kjøpe nytt å det ser ut til at alle bilene som kan finnes til huggere er diesel. noen som vet om noen, eller kanshe vet om noen som vet om en annen, eller kanshe har en slik en selv til salgs? :) på forhånd takk:) Siter 1997 Nissan 200sx s14a 2000 Volkswagen Caddy fikk ikke plass til og ramse opp x-bilene:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 mulig jeg har en liggende.. må pløye igjennom delene mine Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Hvilken motor har du da? Forskjellig pumpe på SPI (AAV) og MPI (NZ/3F/PY) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Fant ikkeno i haugen av deler.. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nonick Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 okei. mn, takk for att du kikket etter da:) hmm..hehe, jeg vet ikke hvordan motor det er akkurat nå, skal finne ut av det jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg