audioteam Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Har kjøpt ut min firma leasing bil og kommer til å gjøre noen forandringer på bilen . Satser også på nytt stereobygg . Bilen som den er nå . Skal legge ut bilder når jeg kommer i gang . Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Blir bra det her,Frank! :pray Da blir det to høytspillende Octavia'er rullende rundt på ACAP og EMMA treff... :fire: Var en til for noen år siden på Elverum/Hamar.. En sølvgrå.. ACR eller no? Han solgte iallefall Rodek forsterkere husker jeg. Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Kommer det noen oppdateringer her etterhvert da? :) Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Her er fortsettelsen . http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=87728&page=1&pp=15 Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg