Margarus Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 hey! jeg fikk veldig lyst på meg ett nytt bil spill til pcen min nå spill jeg har \ har spilt : nfsu nsfu 2 toca spillene jeg kunne godt tenke meg noe forza lignende spill kansje men det må være på pc noe dere kan anbefale egentlig så har jeg aldrig vert så frelst i konsoll spill men jeg sikler mer og mer på forza motorsport det er jo så myye bedre ut en GT4 leter fortsatt etter god grunn til å springe på elkjøp og kjøpe meg xbox og forza Motorsport =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza cheers Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 koble til FF-ratt og pedaler, last ned demoen av Live for speed og nyt :P Kan kjøpe det for å få fler baner og biler. Kanske tøff bilsimulator. Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 har nå funnet meg nytt spill som jeg likte bra og det er meget komisk og morsomst spillet heter Flatout anbefaler alle og kjøpe det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 flatout bli du fort lei. jeg ble ei det den første uka. sats heller på live for speed Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
datapaal Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 http://www.liveforspeed.com der har du det ultimate spillet:P tar liksom helt av.:P har s2 licence.. kaller meg [T-Evo] Pr0xY.. si hei hviss du ser meg:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza Forza cheers Såså, Momo, GT4 som ruler gata uansett ;) Prøvde forresten Enthusia, må si jeg er litt skuffa. Kommer aldri opp på nivå med GT, ingen ledd i spillet holder samme kvalitet. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Såså, Momo, GT4 som ruler gata uansett ;) Prøvde forresten Enthusia, må si jeg er litt skuffa. Kommer aldri opp på nivå med GT, ingen ledd i spillet holder samme kvalitet. Er smaksak det med spill. Mess syns vel enthusia er bedre pga av fysikken. Må si jeg bryr meg mye om det jeg og!! Gleder meg til å prøve det en gang. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Er smaksak det med spill. Mess syns vel enthusia er bedre pga av fysikken. Må si jeg bryr meg en del om det jeg og. Gleder meg til å prøve det en gang. Fysikken er alt i et bilspill, det å at det er morsomme biler å kjøre. I mine øyne EIER Forza og Enthusia over GT4 så det holder, rett å slett fordi fysikken i GT4 er så vanvittig ute å sykler i fylla. Har nettopp sitti et par timer bak driving force pro'en med enthusia å drifta M3 E30.. MORRO! :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 I mine øyne EIER Forza og Enthusia over GT4 så det holder, rett å slett fordi fysikken i GT4 er så vanvittig ute å sykler i fylla. Det ENESTE som går ann å kritisere i GT4 når det gjelder fysikk, er powerslides. Det er vanskelig å få til. Noe som igjen er meget vanskelig IRL. Du legger altfor stor vekt på driftinga. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Det ENESTE som går ann å kritisere i GT4 når det gjelder fysikk, er powerslides. Det er vanskelig å få til. Noe som igjen er meget vanskelig IRL. Du legger altfor stor vekt på driftinga. hehe.. kan ikke noe for det. Kan man ikke drifte i et spill er det ikke bra :hammer Hvertfall i mine øyne, jeg er ikke akkurat noen rundetid mann :D Jeg tør påstå at å slædde er enklere (eller, mer forutsigbart) i virkeligheten, men nå holder jeg meg stort sett til våt asfalt og snø da enn tørr asfalt. faen a viper.. vanskelig du :hammer men uansett hvem spill man liker så game on cheers Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 faen a viper.. vanskelig du :hammer men uansett hvem spill man liker så game on cheers Haha, godt sagt. Det som er likt for oss alle, er at vi tilbringer altfor jævlig mye tid foran disse firkanta boksene babyhmm? (dama? åfaen...) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Haha, godt sagt. Det som er likt for oss alle, er at vi tilbringer altfor jævlig mye tid foran disse firkanta boksene babyhmm? (dama? åfaen...) da kjøper du 2 kontroller så er hun også med ! :pimp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clinton Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Mercedes Benz World Racing til pc med ratt og pedaler faktisk ganske bar..Masse kule biler og baner.er akkuratt passe lett og legge brei med bilene.(vertfall de med litt motor)Kommer også masse blå røyk og fine spor som ikke forsvinner etter 10 sek.Anbefales. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Mercedes Benz World Racing til pc med ratt og pedaler faktisk ganske bar..Masse kule biler og baner.er akkuratt passe lett og legge brei med bilene.(vertfall de med litt motor)Kommer også masse blå røyk og fine spor som ikke forsvinner etter 10 sek.Anbefales. Hehe er litt morro det ja. Men urealistisk. Sykt kule baner der da!! Gigantiske!! Med fjell og snø veier og sann. Hadde det vært de banene på noen bedre spill hadde det vært helt rått. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg