Reset Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 jeg har nettopp kommet hjem fra hellas.. 2 veker, og da jeg kom hjem, starta jeg opp, skulle t og kjøre, men, bakhjula har låst seg!! :( hva har skjedd??? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 er ikke bare bremsene som har satt seg litt mens du var vekke og bilen stod i ro da? Prøvd å kjøre litt? Eller litt brå starting.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Helt normalt! Enten bare løs bilen med litt ekstra gass eller hvis det ikke går så ta et stykke tre og slå rundt felgen med en hammer! Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 det funket, satt nokka på trommelen og slo på.. :D er det noen som veit om det er mye arbeid og skifte bærebru og det? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paest Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 lurer på det samme, hadde et lite uhell på eu-kontrollen... :/ Siter [ ]-94 Mazda Miata 1.8l turbo [x]-87 Golf GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 hva skjedde da??? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paest Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 hva skjedde da??? "foraksel- dårlig innfestinger, v. bakre bærearmsforing" + problemer med parkbrems. står mer om det i tråden jeg har link til i signaturen.. :/ Siter [ ]-94 Mazda Miata 1.8l turbo [x]-87 Golf GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg