Mr. Bollocks Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 noen som veit hva komplett sett med foringer koster på volvo? orginale komfortable? :p Ca det samme som komplett sett med SuperFlex.... 4000,- Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
234 16v Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 jeg skulle få kjøpe komplett sett foringer til hele bilen for 1900 hos mekonomen, men vet ikke om disse er like bra som orginale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Kjøp nå for guds skyld SuperFlex når du først skal bytte alle!! anger2 Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Mr. Bollocks...... jævlig rå bil du har.du tokk en sjangs på den fargen (vist du valgte) men var jævlig fin.ikke så mange av den eller. så på bilgalleriet,bilder av bilen din,hvordan stoler har du foran?dem var jævlig fine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Mr. Bollocks...... jævlig rå bil du har.du tokk en sjangs på den fargen (vist du valgte) men var jævlig fin.ikke så mange av den eller. så på bilgalleriet,bilder av bilen din,hvordan stoler har du foran?dem var jævlig fine. Det stod mellom hvit eller safran når jeg skulle lakke den, så måtte bare prøve safran.. Stolene er OMP Record, som forøvrig er til salgs siden jeg har kjøpt meg nye... Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg