CrZyWiz Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Da det er veldig sannsynlig at det er frieksos på eksosmanifold.(tikking under\høyre side av motor) Så skal jeg til med bytte av diverse pakninger eller evnt til grenrør. Men etter litt trøbbel med en som skulel gjøre dette så vurderer jeg om jeg selv med assistanse av min far kan klare dette?? Han har skrudd endel tidligere, å vi byttet tidligere løfterne på bilen. Hvor mange times arbeid er dette med tanke på f.eks verksted? Takker for innspill, bilen er en 92mod 325i Coupe(M50).Og hva trenger jeg? Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Er sikkert noen her som har gjort det før som kan gi ett mer konkret svar, men her er ett midlertidig. Hvis du tenker på å skru av grenrør tar du deg bare 5 minuter til å sjekke hvor alle bolter til grenrøret er og om du kommer frem med piper, skralle og fastnøkler. Så se om det kan dras rett av, eller om no må fjernes først. Bare se det for deg før du gjør det. Kipt å komme til ett punkt der du ikke kommer lenger når du er halvveis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Et råd er vel å bruke plenty med rustløser! Og fortsette å spraye på gjenger mens du skrur skruene ut. Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Sjekk om det nye greinrøyret skal passe sammen med det eksosanlegget du har fra før. Bruk mye rustløyser og gå i gang, og vær nøye med at kontaktflatene er reine før du monterer igjen. Husk kor mye kjekkere det er når du har gjordt det selv:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg