vrtx Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Hør eg Biltema? ;) Vi sikter til førstetreffet vi og, får ta en drag da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Kommer ikke til å bli registrert? Blir den bygget i henhold til noe motorsport eller? Mulig å få registrert senere trur dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 blir flott denna, har hatt lyst på mk 1/2 eg også en stund no men enten er di helt mosa eller ferdi restaurert, ikkje noe mitt i mellom prosjekt, Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToMmyDuDe Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 litt offtopic :/ men hvor mye koster ca. en orginal cosworth motor ? er det mye ombygging i motorrom får å få plass ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 vrtx: Hør eg Biltema? Vi sikter til førstetreffet vi og, får ta en drag da Biltema er best=) Ja det må vi da få til, hvordan bil blir det på dere da? axxept: Kommer ikke til å bli registrert? Blir den bygget i henhold til noe motorsport eller? Mulig å få registrert senere trur dere? Vi tror ikke vi blir å reg bilen, blir ikke bygget etter henhold til motorsport eller gatebil, men er mulig å få den reg senere ja.. naxxxez: litt offtopic :/ men hvor mye koster ca. en orginal cosworth motor ? er det mye ombygging i motorrom får å få plass ? Fra 10k til 30k sikkert. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 mye som gjenstår på bilen deres nå da? Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Soberg: Ja biltema funker :) Bilen vi holder på er en E30 325i med S2 turbo og wastegate. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Er litt som gjenstår, men holder på å "pusse" opp i garasjen hvor vi holder på så er ikke så god plass til å gjøre så mye nå.. vrtx: det må vell bli bra... Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Mo Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Beklager dårlig oppdatering på tråden for tiden... Men det som ble gjort i dag den 04.04 var avtale med lakkerer som skal lakke bilen vår..samt bilen er så godt som ferdigpusset.. Det ble også kjøpt inn lysbjelke for å ha på taket :) Beklager dårlige bilder.. Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 er det lov da?:D hehe kulaste jeg har set:P.. du blir en faling bil på rudskogen:P du kan spøre om du kan bli purk på rudskogen å ta dem bilen som kjøre for fort;) det var allefal tøfft;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 kult det dær.. har ei sjikkeli politisirena ligganes:P me nerve høg lyd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Mo Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Hehe, det var lov å kjøpe men ikke bruke for å si det sånn :p Men får se om vi skal bruke den så mye på ACR og Rudskogen..hehe, den er tuuung.. Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Mo Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Bilder kommer i kveld...kommer hjelp fra lakkfirma ikveld som skal gå over den siste sparklinga, bare for å være på den sikre siden. Det ble også gjort avtale av leie av lakkerer og lokale over påske til lakkering. NÅ GÅR DET FORT FRAMOVER!!:) Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 bi drit bra det hær ja.. gled meg t å se bildan! gled meg til å se den i drift.. regn me august treffe så e d ei snurra under pansre også? bi jo litt kjedeli me bære 115 hk da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Mo Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 neida, 115 e nok me tanke på kor lett den e på ræva og ka den ska _brukes_ tel.. Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg