Shadow_iX Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 bare lurer... noen som veit om non som tilbyr vinterlagring av biler? Helst i nerheta, for jeg klarer ikke en hel vinter iten å ta på bil.. hehe... Harestua/Nittedal/Gjelleråsen...? Trenger en trygg (gjerne varm & tørr plass) med muligheter til å komme av og til å fyre opp dama litt så hu ikke dabber av... :D Bare lurer... [edit : fixed topic... ] Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 Originally posted by Shadow_iX bare lurer... noen som veit om non som tilbyr vinterlagring av biler? Helst i nerheta, for jeg klarer ikke en hel vinter iten å ta på bil.. hehe... Harestua/Nittedal/Gjelleråsen...? Trenger en trygg (gjerne varm & tørr plass) med muligheter til å komme av og til å fyre opp dama litt så hu ikke dabber av... :D Bare lurer... [edit : fixed topic... ] Dersom du ikke hadde hatt behov for å komme av og til for å fyre opp dama hadde jeg kanskje hatt et sted.. Koster litt penger, men ikke voldsomt mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg