Gå til innhold

vw Golf 2 GTI 16v prosjekt!

Ranger emnet


amoniakk

Anbefalte innlegg

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Samme Stabstag og momo ratt som meg..hehe

Bare jeg har senterring i tilleg. Bare så du vet det så står det 16V merket ditt feil. Det står org på hanskeroms lokket. Ser mye bedre ut da!

Blir bra nå!

btw: hvor lenge måtte du vente på stabstaget fra AutoSpar?

 

Hehe... ok :thumb

Venta vell 2 - 3 uker! Å ennå har jeg ikke fått alle delene! :watchout

- 1986 Golf 2 GTI 16v

- 1988 Golf 2 G60

- 1988 Golf 2 1.6 cl

- 1983 Golf 1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ta en liten oppdatering da...

 

Nå begynner det å nerme seg! Har nå kommet langt med interiøret...

 

Underveis...

 

IMG_0921.jpg

 

Måtte "Selfølgelig" kjøpe nye bremse skiver og klosser bak! Noe jeg glemte å sjekke da jeg demonterte... Så nå går jeg og venter på de! Men, alt er klargjort til å sette de på :)

 

IMG_0919.jpg

 

Jobber også med å skjule mest mulig av ledninger i motor rommet... Det står igjen en del arbeid der, men jeg er på vei!

 

IMG_0916.jpg

 

Stabstag montert... :D

 

IMG_0923.jpg

 

Er det noen som har den minste driv akslingen til Golf 2 16v liggende (altså på fører siden), så si ifra... Skulle vert skiftet!

- 1986 Golf 2 GTI 16v

- 1988 Golf 2 G60

- 1988 Golf 2 1.6 cl

- 1983 Golf 1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja, dette blir bra det!:)

Morro å se at det er andre enn jeg som satset stort på Golf 2 her oppi dalen :D

Vurderer sterkt å kjøpe meg tilbake en Golf 2 nå til nytt prosjekt..savner den gamle...spesielt når jeg ser din amoniakk,dette ser meget bra ut! stå på!:)

 

EDIT: et lite tips, lakker spylervæske tanken din, svart, rød eller en farge som gjør seg bedre i motorrommet ditt....blir liksom litt ødelagt med en brunaktig tank der:P :mat

 

tplassen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig prosjekt må jeg si. Jeg har akkurat fått hjem en golf 2 gti 16v som er EU godkjent i år, sviver som ei klokke men stygg som juling. Betse var prisen. 2.000,- kroner ferdig levert, så jeg håper å lage noe moro av denne så snart jeg er ferdig med Caddyen og Calibraen. Stå på...

 

Hehe... Var heldig med den da!

- 1986 Golf 2 GTI 16v

- 1988 Golf 2 G60

- 1988 Golf 2 1.6 cl

- 1983 Golf 1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår