Gå til innhold

Bergen -> Ikea fredag klokken 2200...

Ranger emnet


Svinball

Anbefalte innlegg

Ikea ledelsen liker dårlig att vi "rånere" benytter denne plassen til "vårt" bruk..

Dette var noe eg ble fortalt av politiet ved ett tidligere rånetreff.

 

Så selve åsane senter plassen er nok mere gunstig, men dette vil dere vel tidsnok bli innformert om av onkel pol10.

 

 

Vanskelige og vrienene, ja det er di serr u.

 

 

Men noen som kommer der da ?

Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod

Skoda Octavia RS tfsi 2006mod

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg ut link neste gang det er noe som skjer i bergen så får jeg samlet en gjeng og dratt oppover. Kjekt å få sett noen nye biler :)

Passer dårlig idag, 90% av haugesunds befolkning under 60 år er på rangel denne helgen. Sildajazz...

Seat Ibiza Cupra R '00

Volvo V40 T4 260hk '98 - TIL SALGS!

X BMW E36/5 '96

X Audi 100 2,8e '88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg ut link neste gang det er noe som skjer i bergen så får jeg samlet en gjeng og dratt oppover. Kjekt å få sett noen nye biler :)

Passer dårlig idag, 90% av haugesunds befolkning under 60 år er på rangel denne helgen. Sildajazz...

 

 

 

Dette skjedde på ganske kort varsel... Noe jeg fant på på onsdag(?), så dere skal ikke klandres forat dere ikke kom... Ble et greit nok treff idak, med noen biler... Lite herjing... Og vi hadde en god tone med snuten som kom, som faktisk virket bra bilinterresert... :pray

Det skal sies at vi ble kjapt jagd fra Ikea asshole Men vi stakk over gaten pent og pyntelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde på ganske kort varsel... Noe jeg fant på på onsdag(?), så dere skal ikke klandres forat dere ikke kom... Ble et greit nok treff idak, med noen biler... Lite herjing... Og vi hadde en god tone med snuten som kom, som faktisk virket bra bilinterresert... :pray

Det skal sies at vi ble kjapt jagd fra Ikea asshole Men vi stakk over gaten pent og pyntelig...

 

Hvor mange som var der da? Bilder?

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår