Gjest //TCCW Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Som topic sier, må noe elektrisk skiftes? Hvor kan jeg få tak i nye airbags? Hvordan funker dette? Bilen er en Ford Fiesta 1.3 16v 1997. Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Du må iaf ha ny airbag, det er vel det eneste så lenge sensorer osv er hele. Hvis du ikke kjøper ny, kan det jo være et tips å lete på huggere. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Som topic sier, må noe elektrisk skiftes? Hvor kan jeg få tak i nye airbags? Hvordan funker dette? Bilen er en Ford Fiesta 1.3 16v 1997. Takker for svar å drive og bytte sånt ville jeg ikke gjort selv. Syns kanskje det blir å gamble litt med sikkerheten. jeg tror faktisk ikke du har lov til å bytte sånt selv heller, så å få fatt i reservedeler kan bli vanskelig. Hør på ford-forhandlern. Er liksom ikke sånt man får kjøpt på biltema:) jeg vil også tro at såpass nye biler som står til hugging, har vært innblandet i en form for kollisjon, og da er nok airbagen utløst uansett;) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg