-cardudde- Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Har starta å rise den pugen i dag, er jævla mye igjen. Hva syntes dere så langt?Er en fyr på Digimods som skal lage 3 dørs versjon for meg, håper dette blir bra:) Update: Og er det noen som gidder å gjøre bilen om til 3 dørs versjon for meg?Mekker det ikke, tusen takk til de som gidder å gjøre det for meg! hellothere Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Ser låvende ut. Mye igjenn, men det sier du jo selv. Stå på! :boxing Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 ser lovende ut det her carude, fjern den stygge trepinnen som holder bagasjelokket åpent a :P stygg som juling hehe. gleder meg til å se denne ferdi, bare det blir før 1 september :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 fjern den stygge trepinnen som holder bagasjelokket åpent a :P stygg som juling hehe. :hammer made my day ' Kunne likegodt fått en dverg til å stå der lissom :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 fet den.. men noen feil her å der.. men er jo en Wip så. stå på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Update! er det noen som gidder å gjøre bilen om til 3 dørs versjon for meg?Mekker det ikke, tusen takk til de som gidder å gjøre det for meg! hellothere Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Ingen som gidder?alle bidrag mottas med stor takk :wave Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Skiltet er speilvendt og felga små. Kunne gjerne ha mekka 3dørs men da må man nesten lage mer av dashbordet og det blir litt vanskelig... Men coupe er ikek vanskelig i det heletatt sett vekk fra det, det er faktisk noe som er gøy siden det gjør seg bra på 9 av 10 biler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Vil gjerne se orginalen jeg, ellers er det litt håpløst. Lyktene dine ekke helt på "G" form-messig. stand on! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Egentlig burde fremdøra forlenges, "bakdøra" kortes inn, men har ikke gjort dette med åpne dører før, trenger mer interiør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 hehe, frontdøra henger fast i karroseriet helt bak, kutte litt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Egentlig burde fremdøra forlenges, "bakdøra" kortes inn, men har ikke gjort dette med åpne dører før, trenger mer interiør Takk for at du gadd å hjelpe, kanskje jeg skal fjerne døra som er åpen og poste ut den sånn at du kanskje gidder å prøve igjen?:P Da hadde du vært driit snill! :pray Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Kjør på du. Men er bare hjemme på nattestid jeg. Post orginalen og resurs bildet ditt og, bare for å se =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Tusen takk for at du gidder å ta deg tid for å hjelpe meg.:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 http://www.latskap.net/rofl/album01/pug Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg