CoilOver Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Må vel ta kontakt med et eller annet tuning selskap for å se om det har kommet luftfjærer til Primera, men hvor lang tid tar det normalt å innstallere senkesett på en P11? (tenker på timer for en mekaniker, ikke hva som må gjøres)... Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Autodata sa visst 3,40 timer. Dette er da for bytte av dempere og fjører. Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Må vel ta kontakt med et eller annet tuning selskap for å se om det har kommet luftfjærer til Primera, men hvor lang tid tar det normalt å innstallere senkesett på en P11? (tenker på timer for en mekaniker, ikke hva som må gjøres)... Noen som vet? på min som er 5d må demperne fjernes både fremme og bak for å bytte fjærer... eg gjorde det med ein kompis og me brukte vel ca 3 timer... da hadde me selvf. bilen på bukk... men hadde for stor fjærklemme så det tok litt ekstra tid... men er mulig det tar lengre/kortere tid på ein 4d... er vel forskjell på demperne bak i forhold til min... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg