Channah Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 mener å hugse at jeg allerede har sagt det? :P jada, såg d serru.. :p svårå før e hadde lese heilt ne.. va nå me n sporte da.. hehe.. Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 den bilen er ikke verdt 75k nei... kanskje maks 35-45k etter min mening... sett mange bedre 240'er til 50k.. Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 ja, men motoren i bilen din var jo verdt mye peng i seg selv!350tpi, nos.. samt det var jo racingseter, lamelldiff, etc. Ja det koster da litt de greiene der. Men man får aldri igjen det bilen har kostet deg. Synd. Men nå ser det litt lysere ut. Og regner med ny motor er snart på vei. Da skal bilen bli verdt pengene sine. De racing stolene var noe av det dummeste jeg har sittet i. Fikk gnagesår på hoftebeina og ræva traff aldri bunnen. Ikke ment for voksne menn men kanskje små søte thai damer uten string. Takke meg til seter fra S60. Gode for små, gode for store. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Ja det koster da litt de greiene der. Men man får aldri igjen det bilen har kostet deg. Synd. Men nå ser det litt lysere ut. Og regner med ny motor er snart på vei. Da skal bilen bli verdt pengene sine. De racing stolene var noe av det dummeste jeg har sittet i. Fikk gnagesår på hoftebeina og ræva traff aldri bunnen. Ikke ment for voksne menn men kanskje små søte thai damer uten string. Takke meg til seter fra S60. Gode for små, gode for store. ja, men jeg skal henge med min thai venninne i dag.. edit: hun er like høy som meg.. (nesten).. hun er 180cm høy!! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Det er ikke thai venninne men en thai venn. Du bare vet det ikke enda :) hahaha nei nå er jeg morsom du. Kanskje på tide å legge seg snart. Ikke sovet noe enda :) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Det er ikke thai venninne men en thai venn. Du bare vet det ikke enda :) hahaha nei nå er jeg morsom du. Kanskje på tide å legge seg snart. Ikke sovet noe enda :) hehe, nei.. jeg vet hun er jente :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Hehe så bra. Du fikk med deg at jeg skal kjøpe meg en 242 igjen? Er litt riktig det eller? Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 242.. rått :) Mye må du ut med for den da? -Den forklaringa di av bøttestoler, hahahahaha :lol: Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carpo Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 jada, såg d serru.. :p svårå før e hadde lese heilt ne.. va nå me n sporte da.. hehe.. Såg at 'n sporte deg :P tenkte e sku svårå for deg e da serdu Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Hadde jeg hatt 70.000 så hadde jeg kjøpt den kjærra der på flekken! Konge bil! Eneste som måtte blitt gjort var skiltplate, anna eksos, ta vekk nakkestøtter bak og bygge den om til 84 look. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 242.. rått :) Mye må du ut med for den da? -Den forklaringa di av bøttestoler, hahahahaha :lol: Jeg skal gi 5 for bilen. Men det er litt modifisert 242 for å si det slik. Og motoren er kjært så må ha ny motor. Han jeg skal kjlpe den har også en annen 242 som er mer beregnet for rally. Svart matt og egentlig en artig bil. Men en del å gjøre da. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet August 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 så på en med et motor.sinsykt bonndrag. var noe motor fester som var ødelat å.. litt rise men det som var gjort var gjort ortlig,men det er mange år sia. hele girt kassa vrei se med litt gasspådrag.åsså var den sprekt ved torpedo veggen for biler var for stiv. motor var helt strøken men chassi kunne man kjørt på fyllinga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Jeg kjøpte min bil til 60. Og det skulle ikke være mye å gjøre før det var tut og kjør. Nærmer meg 100.000 utenom det med utstyr og diverse andre ting utenom kjøp av bil, men får ikke igjen mer enn ca 80 for min. Dvs halv pris av hva den har kostet meg. Gøy med bil ;) han som hadde den før deg hadde brukt over 100 000 på den! :O ....vi satt å diskuterte hvor mye han kunne få for akkurat den bilen...alle mente at den lett kunne ha gått for 85...men han prisa den til 60...! :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Gav 70000,- for min, lagt ut ca 50-60000 utenom nå.... alacocaina Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 han som hadde den før deg hadde brukt over 100 000 på den! :O ....vi satt å diskuterte hvor mye han kunne få for akkurat den bilen...alle mente at den lett kunne ha gått for 85...men han prisa den til 60...! :pray Vet han prøvde å få mer men det er ikke lett å få mer enn hva markedet er villig til å gi. Og ikke var bilen verdt så mye heller hvis du spør meg. MYE dårlig arbeid som jeg har brukt mye penger på å få ordnet. Men slik er det. Bil er en dårlig investering :) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg