vicky81 Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Har en Audi A6 1.8T 99mod. Den stopper når motoren har oppnådd driftstempratur. Da får jeg ikke startet den igjen, må vente ca. 1/2-1 time til motoren er kald. Hva kan være feilen? Hadde den inne hos Møller og dem har byttet: Spjeldhus, vanntempratur måler og svinghjulssensor. Men feilen er der fortsatt!! Møller bare leste av feilkoder og byttet deler, kontrollerte ikke delene:-( Det begynte med at jeg enkelte ganger ikke fikk startet bilen, måtte da vente ca. 10minutter. Men nå stopper den under kjøringen. PLEASE HELP! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 En venninne av meg hadde samme problemet med en golf, da var det temperatursensoren(e?) som hadde tatt kvelden. Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vicky81 Skrevet August 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 En venninne av meg hadde samme problemet med en golf, da var det temperatursensoren(e?) som hadde tatt kvelden. Var det vanntempraturføler? Møller har byttet en sånn. Ligger ikke noen feilkoder heller tror jeg. Er det noen her som har en vagcom kabel som vil hjelpe meg med å se om det ligger inne noen feilkoder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg