Skyline_401 Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Hei.. Jeg har en volvo 240, jeg har fått tak i en Garasje, jeg skal lakkere motorrommet,inne,bagasjen sjøl.. Er det vanskelig? eller må jeg til en ekte lakkerer for å gjøre det? jeg er bare 15 år enda.. jeg har aldri vært borti lakk før.. håper på svar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 15 år ja, skal man bli en god løsemiddelskadet må man begynne tidlig :hammer Om det er vanskelig eller ikke kommer ann på hvor nøye du har tenkt å vært, om du er tålmodig, om du er en grophound eller finmekaniker. Vanskelig å si egentlig.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet August 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 15 år ja, skal man bli en god løsemiddelskadet må man begynne tidlig :hammer Om det er vanskelig eller ikke kommer ann på hvor nøye du har tenkt å vært, om du er tålmodig, om du er en grophound eller finmekaniker. Vanskelig å si egentlig.... Hehe.. Er ganske tålmodig ja.. men det blir vel best over en kasse med pils tenker jeg.. cheers yodude :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Viktigeste når du har tenkt å lakkere motorrom og bagasjerom er jo renslighet, det er jo gjerne my dritt på disse stedene. Vask godt over med tynner å få bort alt som heter fett og smuss, så kan du begynne å pusse. Matt over alle steder, vask med silikonfjerner, dra over med støvklut. Så grunn og lakker. Sånn i enkle trekk. Dette klarer du selv om du vill, du driter deg ikke helt ut om det ikke blir 100% iogmed att det ikke er noe du viser fram hver dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet August 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Viktigeste når du har tenkt å lakkere motorrom og bagasjerom er jo renslighet, det er jo gjerne my dritt på disse stedene. Vask godt over med tynner å få bort alt som heter fett og smuss, så kan du begynne å pusse. Matt over alle steder, vask med silikonfjerner, dra over med støvklut. Så grunn og lakker. Sånn i enkle trekk. Dette klarer du selv om du vill, du driter deg ikke helt ut om det ikke blir 100% iogmed att det ikke er noe du viser fram hver dag. det er jo sant.. skal ikke ha det helt perfekt, bare det ser nogen fint ut.. hvor stor kompressor må jeg ha for å sprøyte på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg