znork Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Så en høyreratt GT-R 34 med rå lyd på Bjørnstad bil på Fannrem i dag tidlig.. tok en liten film med mobilen.. noen som vet hvordan jeg legger det ut?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 http://www.yousendit.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Så en blå GTR-R34 på Bjørnstad i dag. Var en ganske fin Skyline, så ikke om det var høyreratt på denne siden jeg bare så den så vidt da jeg satt på buss som kjørte forbi Bjørnstad. Noen flere som har sett den å har bilder av den? Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richplace Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Så en blå GTR-R34 på Bjørnstad i dag. Var en ganske fin Skyline, så ikke om det var høyreratt på denne siden jeg bare så den så vidt da jeg satt på buss som kjørte forbi Bjørnstad.Noen flere som har sett den å har bilder av den? Så den i går jeg også! Veldig pen bil! Rakk ikke å se om det var høyre eller venstre ratt... Var ikke denne som var med på autofil da? Den hadde hvite skilter, men prøveskilt klistra foran :confused: Siter På utkikk etter Golf 4 tdi, Bora eller A3 til maks 140 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Så den i går jeg også! Veldig pen bil! Rakk ikke å se om det var høyre eller venstre ratt... Var ikke denne som var med på autofil da? Den hadde hvite skilter, men prøveskilt klistra foran :confused: engelske skilter...dem er hvite forran. derfor prøveskilt.... bilen var å se på sist gatebil blandt annet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Var ikke denne som var med på autofil da? Den som var med der var vel en R-33.. Siter 88/92 BMW E34 535i/M5 (S38B38 340 hk/400 Nm) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richplace Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 engelske skilter...dem er hvite forran.derfor prøveskilt.... bilen var å se på sist gatebil blandt annet... okay, så den bare forfra/siden når jeg passerte Den som var med der var vel en R-33.. jeje, slikt ser ikke mitt utrente øye forskjell på Siter På utkikk etter Golf 4 tdi, Bora eller A3 til maks 140 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 engelske skilter...dem er hvite forran.derfor prøveskilt.... ...har sett Bjørnstad-bil skyline´n med VF skilt.... sto parkert i osloveien for litt over en uke sia. Har forresten video av at denne bilen blir ydmyket på lånkebanen av en 1987 Alfa Romeo GTV 1,8 turbo.... Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 det kan stemme at det er en R34 gtr der. Bjørnstad kjøpte bilen til "HAO" som var en tråd om her tidligere.. er en strøken GTR v-spec Bayside Blue :pray Satans fin!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Dette er bilen til han som eier selve bjørnstad bil. Han heter Bjørnstad til etternavn. Det er en JUN bil cheers Så det er nok ingen dårlig bil :P Satt på en tur rett etter de fikk den fra japan. Har noen bilder av den på mobilen , men det er så dårlig kvalitet at det ikke er noe vits i å mekke. Fet bil i allefall :) EDIT: Var ikke denne som var med på autofil, men mulig den kommer.. Var å ble tatt bilder av denne bilen pluss en Supra av noe autofil folk... Men den supran som var på autofil hadde samme eieren som han som har denne. Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg