Gå til innhold

Et dumt spm

Ranger emnet


Singh_Supreme

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurte på om når det er litt vått ute på veien. Så gir man på litt så spinner bilen bare.. Er det normal eller? Det er litt plagsomt dersom man skal gi på litt så bare spinnern i første så gir man på i andre så spinner den da oxo.. det er bare når jeg trykker inn gassen.. Tenkte jeg skulle bare spørrre om det er normal lizzm..

Dere tenker for en dust. Men det er første bilen min:P hehe

 

Så var det en annen ting når jeg slepper opp gassen kommer det sånn knarrr lyd fra baksete et sted hørets ut som det er no plastic som går å subber et sted. Noen som har vært borti det der..

 

Takk på forhånd:D

 

hellothere

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er egentlig ganske normalt at disse bilene spinner, hvertfall etter den erfaringen jeg har! Slipper på tørt føre og skal du se;) Var ute å kjørte i går, ikke gøy når man spinner etter å ha girt ned til tredje å skal taen forbikjøring, og da var det nesten ikke vått på bakken;)

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig ganske normalt at disse bilene spinner, hvertfall etter den erfaringen jeg har! Slipper på tørt føre og skal du se;) Var ute å kjørte i går, ikke gøy når man spinner etter å ha girt ned til tredje å skal taen forbikjøring, og da var det nesten ikke vått på bakken;)

 

Såpass ja.. Lurer på hvordan det går når jeg får lappen da blir det vel litt mer "fort" kjøring.. :drive2 GLEDER MEG! MEN DEN SPINNER ASS!!

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner at dette er et problem jeg.. DAMN JEG GRUER MEG!

Corradon jeg merka det med gire ned fra 3 til 2.. da spinner den litt.. Tror det er noe man må venne seg til.. eller?? hehe

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner at dette er et problem jeg.. DAMN JEG GRUER MEG!

Corradon jeg merka det med gire ned fra 3 til 2.. da spinner den litt.. Tror det er noe man må venne seg til.. eller?? hehe

 

Grue deg til? Er vel bare å begynne å glede selg, er vel derfor du kjøpte g60 regner jeg med ;) fordi du liker å gi litt gass :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner at dette er et problem jeg.. DAMN JEG GRUER MEG!

Corradon jeg merka det med gire ned fra 3 til 2.. da spinner den litt.. Tror det er noe man må venne seg til.. eller?? hehe

Jeg girte fra 4. til 3.;) Ja, det er bare å glede seg, synes det er like gøy å stå opp hver eneste dag å vite at jeg bare kan gå opp i garasjen, sette meg i bilen å vri om nøkkelen! En gledesfølelse uten like yodude Sorry, ikke meningen å bli emotional nå, er bare litt trøtt;)

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg girte fra 4. til 3.;) Ja, det er bare å glede seg, synes det er like gøy å stå opp hver eneste dag å vite at jeg bare kan gå opp i garasjen, sette meg i bilen å vri om nøkkelen! En gledesfølelse uten like yodude Sorry, ikke meningen å bli emotional nå, er bare litt trøtt;)

 

 

ik vekk gamle minner :\ ouf.. savner corran jeg :\ menmen.. d finnes fler :P til sommeren skal jeg ha ny :) får klare meg med en golf2 i høst/vinter :)

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg girte fra 4. til 3.;) Ja, det er bare å glede seg, synes det er like gøy å stå opp hver eneste dag å vite at jeg bare kan gå opp i garasjen, sette meg i bilen å vri om nøkkelen! En gledesfølelse uten like yodude Sorry, ikke meningen å bli emotional nå, er bare litt trøtt;)

 

 

Den var dyyyp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår