Reflex Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Hei igjen! Fant en sub i fra lanzar. : http://www.raaudio.no/store/upload/view_product.php?product=MAX60FL51 Den har en følsomhet på 91.9 db så den er lettdreven. Noen som har testa den? Mvh Reflex Siter __--Pioneer-Black Maxx-Magnat-Oxygen Audio-Crunch--__ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Fusion FEW-12http://www.autocustom.no/produkter/imageviewer.asp?bildid=FES3-FEW-12&mode=&mcmode=FUSION&back= Valget ditt bør stå mellom Fusion og Dynabel her, pga at begge disse har høy følsomhet, 91dB. Noe som gjør at selv en liten forsterker sørger for litt lyd :) Må si meg veldig enig her..... Dynabel er knallbra til prisen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Men hva skjer visst jeg laster forsterkeren ned i 2 ohm visst den er beregna på 4 ohm? Kommer jeg til å ødelegge visse komponenter i ampen? Mvh Alex Kommer helt ann på hvordan forsterker du har det...Mange forsterkere som fint greier å kjøre i 2 ohm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 "visst den er beregna på 4 ohm?"... heyyou selv om mange klarer det 2 ohm fordet, så betyr ikke det at forsterkeren ikke fort blir overbelastet eller kan ta skade. de aller fleste tar skade av det eller blir overopphetet veldig fort om de belastes så lavt. men her kommer jo impedansekurven til elementet inn også da. et 4 ohm element for eks er ikke på 4 ohm konstant. den kan variere alt fra 3 ohm til 50 ohm avhengi av kasse og frekvens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg