gizzmo Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 noen forslag om hvordan denne bilen må se ut disel e jo litt kult mene har en gti motor liggene. Men må eg helle satse på noe større enn d ? eller bare ha den som 1,6 disel ?. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 keep it oldschool :p Tipper også bilen går ned i verdi ved å bytte motoren. Diesel pleier å holde seg godt i pris. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 ikke bilens verdi som betyr noe. det e mer sjarm og tøft å ha en strøken golf 1 låg me store felga osv jerkoff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 hvorfor ikke diesel om det er kun looken som betyr noe? går meget billig da :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 ......det e mer sjarm og tøft å ha en strøken golf 1 låg me store felga osv jerkoff Og det kan du ikke ha om du kjører 1.6 diesel? :boxing Jeg hadde ikke byttet den ut ihvertfall. Juster litt du så skal du se at du får litt fart i "traktoren" ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 ein som har en diselturbo til ann men ska eg gamble på d elle ska eg bare ha den helt orginal å få den cleen strøken lure på ka ska eg stoppa rusten med eg sannblåse og syregrunner det men e det godt nokk ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 kjører 1600 diesel jeg og, 5 dørs -82. Har justert matinga på pumpa litt og nå går den som faen, men fått en del svartrøyk. :fire: Får den lett oppi 100, burnout ut av kryss ingen problem. Men har lyst på Turbodaisel, noen som vet hvor jeg får tak i? gjerne med 5 trinns kasse. keep it old school :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 selvom du er fra stavanger er det ikke alle her på forumet som er det, prøv å bruk litt komma så det er mulig å lese hva du skriver for no Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Skall prøve på det der me ,,,,, greiene. :hammer Trenger noen ideer. Noen som kan hjelpe me bilder eller linker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 hva salgsverdien på golf 1 diesel da? Har en 5 dørs og en 3 dørs. Må kvitte meg med 5 dørsen grunnet plassmangel. vil nødig slippe den på høggern grunnet perfekt karosseri uten rust Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet August 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 ka forlange du får den da ??? e den rustfri sa du ??? helt rustfrie ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 jepp, den 5 dørsen er meget pen, litt overflate rust i lakken men har pusset bort dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 pris forlange du får den da ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 bare kom med en prisantydning da. 1500kr er vrakpant... Har også 2 stk ekstra diesel motorer med gir stående + en 3 dørs som jeg har begynt å bruke nå. også en skikkeli old school diesel fra 78 ca men denne havner garantert denne uka på fyllinga om ingen vil ha for over 1500,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RefinemenT Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 bare kom med en prisantydning da.1500kr er vrakpant... Har også 2 stk ekstra diesel motorer med gir stående + en 3 dørs som jeg har begynt å bruke nå. også en skikkeli old school diesel fra 78 ca men denne havner garantert denne uka på fyllinga om ingen vil ha for over 1500,- bilder? send pm Siter audi a3 er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg