volvofasII Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Er det noe som har spesielle favoritter om dette emnet. Er på utkikk etter et lakkverksted som har kunnskap om lakk av felger.. Eller om det er noe her på forumet som har kunnskap om det.. Lurer på om det er noe spess de har i lakken eller noe i den duren... På Østlandet helst... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 kjøpe felglakk og gjøre det selv?? Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Ser du er fra Dokka så da kan du ta kontakt med Profil Lakkering i Hunndalen! De holder på med pulverlakkering og den flasser ikke! De holder til rett ovenfor Nygard stasjon! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mars 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Originally posted by Mondeo Ser du er fra Dokka så da kan du ta kontakt med Profil Lakkering i Hunndalen! De holder på med pulverlakkering og den flasser ikke! De holder til rett ovenfor Nygard stasjon! Takker for info. de er vel flinke også??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mars 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Originally posted by HemiCuda kjøpe felglakk og gjøre det selv?? ;) desverre har jeg ikke tenkt til det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Originally posted by volvofasII Er det noe som har spesielle favoritter om dette emnet. Er på utkikk etter et lakkverksted som har kunnskap om lakk av felger.. Eller om det er noe her på forumet som har kunnskap om det.. Lurer på om det er noe spess de har i lakken eller noe i den duren... På Østlandet helst... ;) De som virkelig gjør det bra, skal vist pulverlakkere... spør ikke meg om mer. bare hørte det når jeg ringte litt rundt å hørte for et par dager siden Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mars 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Originally posted by OleC De som virkelig gjør det bra, skal vist pulverlakkere... spør ikke meg om mer. bare hørte det når jeg ringte litt rundt å hørte for et par dager siden Har tenkt i de baner lenge jeg å, men det er snakk om at det er ikke så lett å få bulver i den lakken jeg skal ha :( Tror jeg da... Men med riktig grunning bra lag med lakk og 2-3 lag med klarlakk så er det nok fin fint.. håper vi...... Men ringer til de pulver gutta ovenfor her for å høre.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Etter det jeg har hørt, er det et verksted i askim som har spesialisert seg på retting og lakkering av felger. Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mars 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Originally posted by OleC Etter det jeg har hørt, er det et verksted i askim som har spesialisert seg på retting og lakkering av felger. Det er det ja. Men hva heter de "gutta" da.... ????? Noen som vet.. Prata med disse "pulver gutta" og de sleit litt med fargen jeg ville ha... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Originally posted by Mondeo Ser du er fra Dokka så da kan du ta kontakt med Profil Lakkering i Hunndalen! De holder på med pulverlakkering og den flasser ikke! De holder til rett ovenfor Nygard stasjon! Har du noen aning om hvor mye det koster pr felg??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Originally posted by NoLimit Har du noen aning om hvor mye det koster pr felg??? Niks! Kjente en som jobba der! Kveldsskift= BILLIG Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Originally posted by Mondeo Niks! Kjente en som jobba der! Kveldsskift= BILLIG oki! da må jeg ta meg en tur dit! De har gitt seg i elverum så... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mars 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Originally posted by NoLimit oki! da må jeg ta meg en tur dit! De har gitt seg i elverum så... :rolleyes: Ringte dem i sta, og da hadde dem en de brukte til å sandblåse felgene og han tok vel 150kr. per. felg. Når vi kom til farge så ble det problemer, men ikke hvis du vil ha en standar farge. Fikk ikke pris på det da, glemte å spørre. Var forresten VELDIG hyggelig fyr jeg prata med :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg