Gå til innhold

K-blokk og turbo?

Ranger emnet


docsist

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

poenget er ikke å ha masse ladetrykk, det er å ha riktig ladetrykk iforhold til bensin og kompression, flow osv. kan ha sprek motor med 1.5bar ladetrykk og med den kompen der må du ha VELDIG høyt ladetrykk for å få noe fres, sånn 2-2.5bar ellerno ;)

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir nok litt i meste lagt med 6:1 men syns dvirker litt vel lavt, k-motoren har cael nesten 11:1 hvist jg ikke husker helt feil, og da er toppen helt flat, en annen topp en 631 har jo forbrenningskammer i toppen og ei lita skål i stemplet, og komp på 9,2-9,5:1.

så at kompen på denne kobinasjoen blir ca 8-8,5:1 er vel mer riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei da hadde det jo hvert brukbart, men den blir alt for lav, du må tenke at du har masse plass i stemplene og masse plass i toppen = ALT for lav komp. starter sikkert ikke engang

du må sikkert høvle av toppen 10mm for å få mer riktig komp

 

hahahaha, høvle 10mm.. det er jo 1cm for for ...... hehe.. da snakker vi litt ass. Får høvla topper gratis jeg, men får ikke porta dem gratis :( :( :(

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår