Gulbrandsen_Racing Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Heisann Jeg skal ha ny spiller til bilen min. Vil ha: Blaupunkt med DAB Mp3 og DVD.. Mulig og få tak i? Noen som kan linke til en side? Pris: Ca 4-5 tusen kroner her i Norge. Mvh: Gulbrandsen Racing Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Heisann Jeg skal ha ny spiller til bilen min. Vil ha: Blaupunkt med DAB Mp3 og DVD.. Mulig og få tak i? Noen som kan linke til en side? Pris: Ca 4-5 tusen kroner her i Norge. Mvh: Gulbrandsen Racing Blir litt vel kinderegg det gitt :) Ingen som leverer denne kombinasjoen i en integrert spiller...enda :) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Blir litt vel kinderegg det gitt :) Ingen som leverer denne kombinasjoen i en integrert spiller...enda :) DAB og Mp3 da? det finnes vel? DVD spiller kan kjøpes ved siden av.. eller hva må jeg se etter..? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Denne da? http://strommen-bilradio.no/product_info.php?cPath=137&products_id=313 Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Denne og denne gir deg alt da, såvidt over budsjett, men om du MÅ ha Blaupunkt... :) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tricket Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 jeg ville gått for pioner eller panasonic...selv har jeg denne og er veldi fornøyd med den.... Siter Yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOFSOE Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Denne kanskje? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Har bestemt meg for at jeg kan droppe DVD.. Har sett på Blaupunkt DAB54, og tror jeg går for denne. Takk for all hjelp :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Har tenkt litt i det siste, og lurte på. Kenwood, er det bra spillere? en Kenwood spiller til ca 4-4500, er den verdt penga? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg