Aprilia Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Hei, Kan dere legge opp bilder av Golf 2 med RS-front her? Siter Aprilia Rs 125ccm 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 ser man forskjell på en GTI med RS front forfra og en vanlig golf med RS front forfra? ..unskyld men måtte bare spørre... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aprilia Skrevet Mars 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Hehe, Kan godt fjerne d :) vet ikke hvorfor jeg skreiv d :P Siter Aprilia Rs 125ccm 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 nokken som har av en med rs4 fanger?? sleng ut:D Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 hvor er det mulig å få tak i tøffe speil til golf 2?? f.eks sånne som golfen på bilde 3 har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Mars 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 Ingen RS4 front på golfen på bild 3!!! Antagligen är det en Rieger RS-Front Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Mars 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 Här kommer lite olika RS-Fronter Dietrich RS4 Front Maaxxlook RS Front Dietrich RS Front (Den vanligaste) Rieger RS Front (Limmas på orginal överdelen) Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar 16v Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 Men åssen har du festet din RS-Front Polizei???? Fikk beskjed fra Autospar.no at det vanligste var å feste den sammne med 90' fangeren da denne har ett jern som gjør at RS-Fangeren sitter ordentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 korffor er det ingen som har rs4 fanger?? kan noen kjøpe seg:D så jeg får se korsen det blir i flere vinkler en ditta bilde som er her fra før:D Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cax Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Originally posted by HolkestadRacing korffor er det ingen som har rs4 fanger?? kan noen kjøpe seg:D så jeg får se korsen det blir i flere vinkler en ditta bilde som er her fra før:D Photochopp det ! :) Siter The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cax Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Originally posted by cax Photochopp det ! :) Jeg måtte jo nesten prøve selv. Jeg kan jo ikke dette, feil farge og perspektiv og jeg vet ikke hva, ble ikke særlig pent, men så er jeg nybegynner da. Må prøve noen fler av de knappene tenker jeg... Siter The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Originally posted by Golf Gti 16v Men åssen har du festet din RS-Front Polizei???? Fikk beskjed fra Autospar.no at det vanligste var å feste den sammne med 90' fangeren da denne har ett jern som gjør at RS-Fangeren sitter ordentlig. I orginal stötfångarna sitter ju en balk....! Och i fronten är det gängor så du skruvar fast balken i den!!! Det man använder är balken från en 90---> Men det går även med den andra gammla balken om man är lite teknisk!! Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cax Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Ikke lett å få det helt riktig gitt. Photochopping er gøy :op Siter The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 ser her ja.. ;) (vurderer å bytte fangeren.. er hissig på 90 fanger med tåkelys! så hvis noen er int. i ett evnt. bytte så ta kontakt på PM ! ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg