CoilOver Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Ringte til nissan angående koble ut airbaggen på passasjersiden. De skulle ha 800 kr for jobben. Kan ikke et vanlig verksted som ikke tar 800 kr i timen, utføre en sånn jobb? Hva er det som gjøres når de kobler den ut? Kan jeg spare litt tid med å skru av hanskerommet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Ringte til nissan angående koble ut airbaggen på passasjersiden. De skulle ha 800 kr for jobben. Kan ikke et vanlig verksted som ikke tar 800 kr i timen, utføre en sånn jobb? Hva er det som gjøres når de kobler den ut? Kan jeg spare litt tid med å skru av hanskerommet? Skal du bare fjerne hele enheten?? Hvorfor få et verksted til og gjøre det? Det må da gå ann og prøve "sunn fornuft" og "angripe" den på samme forsiktige måte en mekaniker ville gjort! Muligt det bare er meg som mangler litt respekt for Airbag'r..! :rolleyes: Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet August 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Den skal bare kobles ut i noen år... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 3 Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Det skal monteres en motstand på kontakten som skal inn på airbagen. Prisen er sikkert satt ut fra 1time. Det tar ikke en time å montere den motstanden, men det er litt papirarbeid med det. Skal sendes inn til Nissan og Biltilsynet om at airbagen er koblet ut. Samme papirmølla når den skal kobles inn igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet August 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Ah, ok. Thanks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 hvorfor koble den ut ? Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 hvorfor koble den ut ? Pga barnesete? Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet August 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 jepp hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 hvorfor koble den ut ? Pga barnesete? jepp hellothere Vist det skulle vert opp til meg, så ville eg fjernet den heelt ut av dashen, vist du skal ha barn i framsetet.. Det finnes fremdeles en liten kjangs for at den kan utløyse seg... Men sånn for min egen del, så har eg barnet i baksetet..! Om eg så må stoppe 4 ganger ekstra på ein ellers kort kjøretur, får det bare vere! Det skal vere trygt for hele familien, glad i gutten min vettu! :hug: *hehe* Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Sett ungen bak da vel.. Hvis ungen sitter forran, må jo mor sitte bak uansett, så om hun sitter bak med ungen spiller vel ingen rolle??? er bare snakk om frem til ungen er ca 10kg, da kan du snu setet.. Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet August 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Barnevognen (toppen) må vi ha bak, og da blir det kun plass til en person bak. Derfor vi må ha ungen foran og kona bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Barnevognen (toppen) må vi ha bak, og da blir det kun plass til en person bak. Derfor vi må ha ungen foran og kona bak. Kjøp deg kombi!!!! Eller stasjonsvogn! :hammer Men altså, hva er problemet med at ungen sitter feil vei, og begge foreldrene sitter framme? Me hadde ikkje problemer med og gjøre det den veien..! Nå sitter lille karen framovervendt, så da blei det ennå litt enklere! hellothere Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg