volvofasII Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Ja det er mulig, hvis det er noe som lurer på det. Men jeg sliter med å finne noen i "nærheten" som driver med det. Her tenker vi at det sikkert ikke er noen som driver med det i Norge, men i Sverige... Hvis noen har hørt om noe så legg inn et svar, kanskje erfaring.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mars 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Men da trenger dere ikke å svare på spørsmålet lenger.. ;) Det var noe som lot seg gjøre, men det var noe med at det var sølv i chrom'n. Når det da ble f.eks. steinsprut på felgen så ville den bare "flasse" av. Så da hvis det er noen andre som har tenkt disse tankene så ikke tenk på det..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Men var det ikke noen lure figurer fra sverige som hadde funnet på en bedre måta å gjøre det på da? Mener jeg leste det i Bilsport for ett år siden ca. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mars 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Originally posted by MAGUN Men var det ikke noen lure figurer fra sverige som hadde funnet på en bedre måta å gjøre det på da? Mener jeg leste det i Bilsport for ett år siden ca. Ikke det kan duden som jobba i sverige sa i værtfall.... Men hvis du vet noe del det med meg fort a!!!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Bedre å kjøpe felger som kommer i crome fra fabrikk.. Er ikke så avskrekkende dyrt.. Har ett nytt ubrukt sett jeg kan selge deg for ca 10000 Har cromefelger på bilen min oig har ikke hatt noe problemer med dem.. Blir bare ikke så pene med møkk på seg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mars 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Originally posted by 1302 Bedre å kjøpe felger som kommer i crome fra fabrikk.. Er ikke så avskrekkende dyrt.. Har ett nytt ubrukt sett jeg kan selge deg for ca 10000 Har cromefelger på bilen min oig har ikke hatt noe problemer med dem.. Blir bare ikke så pene med møkk på seg.. Og hva er så dette??? 18" 114,3x4 ???? Men ja det er best å få de ferdig ja.. Kosta vel ca. 5000kr per felg å få de crome........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Skal du ha i 18 tommer blir det litt dyrere, har to forskjellige typer jeg kan selge Disse har crome kant og du kan få dem for 3100 pr. stk(18x7,5) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Andre settet (18x7) Crome, 4800 pr stk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mars 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Faller desverre ikke het i smak, men skjønner poenget..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 ÆSJ... eneste stedet chrome skal være på et 4m høye pickups.... og lastebiler.... Fyk over med hvit felg lakk.... da begynner det å komme seg vettu..... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 by the way. tror ikke du finner noen som krommer/fornikler felger. du må nokk kjøpe dem slik. eneste du kan finne er hvis du alt HAR kromma felger, så finner du verksteder som polerer dem..... etter det jeg vet væffal... men å kromme felger, blir bare lame.. lakken flasser nokk av etter en stund.. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 Originally posted by volvofasII Ikke det kan duden som jobba i sverige sa i værtfall.... Men hvis du vet noe del det med meg fort a!!!! ;) Såvidt jeg vet var det svenske firmaets andre forsøk på å sprøyte på krom like mislykka som det første. sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 Hvorfor ikke bare høyglanspolere felgene? Det blir jo omtrent like blankt og fint som chrome, og langt mer praktisk om man skulle få små skader og riper. Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 Ikkie bare-bare å høyglanspolere felger, mye jobb! Men jeg er enig. Polert gir en lysere glans enn krom, som ofte gjør seg bedre etter min mening... sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg