Skimmy Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 jeg har en nissan bluebird 1.8.. skal monterte turbo på den.. har også en nissan cherry gtt 1.5.. passer den turbo manifolden? skal kjøre på http://www.sommertreff.no den 26.. skal ta live av bilen.. klart det ikke sist treff.. men noen som veit om den manifolden passer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Nei, den passer ikke Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet August 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 shit.. må jeg forte meg å lage ein.. bare mixe noe jalla:P skal ta live av bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Hei du! Doner bort gtt motoren til meg davel hellothere Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet August 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 hehe nei. men bilen er til salgs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Pris? Rust? Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg