Canepa Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Noen som har tips på hvor jeg kan finne bilstereo løsninger som er gjort i Mercedes Vito..? Bilder osv.. Har gjort et forsøk med en type løsning, men alltid spennede å se hva andre har gjort..! Raymond Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Det finnes nok noen tips til deg på www.cardomain.com Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet August 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 flotters, tusen takk..! Noen på forumet som har eller har bygget i Vito ? Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet August 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 var ikke stort å finne på cardomain.com.. Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Etter noen lette tastetrykk fant jeg disse: Magnat Vito Luna (?) Det er utrolig hvor hjelpsom Mr. Google kan være. hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 TRO meg jeg har søkt på google ;) Men ikke funnet masse.. nå lurer jeg jo fælt på hvilke søkeord du har brukt hehe.. Men tusen takk ihvertfall ;) Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Her har jeg visst bæsja på hengerfestet... Det var ikke så mye forskjelligt å velge i der, nei. Som plaster på såret så sender jeg deg min e-postadresse så skal jeg bistå deg hvis du skulle ha behov for assistanse. Har alltid noen gode tips og idèer på lur... Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Fikk ingen E-post adr Pål :) Men tar gjerne imot.. Har noen planer som jeg kan fremme for deg..! Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg