Kebab gud Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 I tillegg fikk jeg ikke mer enn 0.6 i ladetrykk, så jeg hadde vel knapt nok 170-180 hester, noe som innebar at jeg var nødt til å ligge på turtallssperra på andre gir rundt absolutt hele svingen. Dog stilte jeg i det minste opp bilen FØR svingen, noe jeg og Kenneth var alene om. tenker all erfaringen med 86en hjalp litt der.. selv om de er helt forskjellige biler så gir jo 86en god erfaring med mindre kraftfulle biler :P anywho.. :wave EDIT: Er en sr20det du har ? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 tenker all erfaringen med 86en hjalp litt der.. selv om de er helt forskjellige biler så gir jo 86en god erfaring med mindre kraftfulle biler :P anywho.. :wave EDIT: Er en sr20det du har ? Joda, er forsåvidt vant til å kjøre motorsvake biler, og det var nok en fordel. Dog hadde jeg mer enn nok pulver på kjeglebanen. Spesielt når det var vått... Er ca18 i min ;) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 må da ha en sr20det da! :P skal du tune motorene du har eller bytte? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 må da ha en sr20det da! :P skal du tune motorene du har eller bytte? Bytter ikke med det første. Bør ikke være noe problem å få nok pulver i den jeg har. Får heller bytte når den raser ;) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 CA18 er kjempeenkel å trimme.. Det er bare litt kluss å finne kammer! Stort sett er det luftveiene som hemmer bilen. Elbow er flaskehals nr1.. Et mye brukt triks er å kjøre to eksoskammer. Men siden så mange gjør det er de vanskelig å oppdrive. Leter fælt etter et par slike eller et sett trimkammer for tiden. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Må bare si det Fredrik, all ære til dere! cheers Vanvittig gøy! Bilen ble forresten veldig fin med de nye dekalene! Silverstone 2 oktober neste nå!!!;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 ohh? noe info om det på Silverstone ? EDIT: googlet selv og fant ut at det er D1 GP oppvisning .. men så er spørsmålet.. FSR.. skal du? :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Gratulerer fredrik og Kenneth :D Driftingen så rå ut, og rart dere er like mye forran de andre nå idag, som for tre år siden. Respekt :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hedberg Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 FSR mm som är intresserade av film! Så finns det på http://www.hedberg-production.com Och det är inte bara på hafsengen! alla som var med i breisladdsuppvisningen är med i filmen! bara in o tanka :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 @hedberg: Genialt! :thumb Gleder meg som en unge kiddie Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Kongelig å se på! Hoho. Meget bra, Hedberg. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg