Chill Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 var litt dumt det.... for 1 av den forsterkere til 2 dynabel DY9412 blir vel litt lite kraft? Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 var litt dumt det.... for 1 av den forsterkere til 2 dynabel DY9412 blir vel litt lite kraft? Jeg vil mener at du trenger 4 - 500 W til 1 stk Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 nei. har ikke fått dette bekreftet, men har fått meg en fin avtale med en annen leverandør nå, så for min del er det utelukket foreløpig. men mener å ha hørt fra en der at det gikk.. :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg