Gå til innhold

Mitt nye stereoanlegg..

Ranger emnet


KennethB

Anbefalte innlegg

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må si jeg har aldri vært særlig begeistret for eldre volvoer, men fy faen..............er nesten så jeg forandrer mening. Et meget pent og strøkent eksemplar. All honnor for arbeidet.

 

mvh

 

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for all ros, karer! happyhappy Setter pris på det... :)

Hifonic: dessverre, har ikke fått lyd enda, men hvis du spør pent så kan du få en liten titt på install'en He he... Begynner å ta gjenger der nå...

Mr SQ: det har tatt sin tid å få bilen slik! Får håpe det innvendige blir like greit... :)

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har begynt å savne ladaen jeg...... snufs,snufs. kan ikke du skaffe en lignenes bil igjen a? har det ikke helt godt om dagen uten ladaen kan du si.

 

 

lykke til i trondheim kenneth!

 

He he... Tulling!!!!! Den står trygt på søppelplassen på Koppang! Får bare dra dit å hente'n hvis du vil! Jeg har bursdag idag, forresten... birthday

 

Blir kun å møte opp i Trondheim.. Holde litt lav profil... Sjenert vettu...

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he... Tulling!!!!! Den står trygt på søppelplassen på Koppang! Får bare dra dit å hente'n hvis du vil! Jeg har bursdag idag, forresten... birthday

 

Blir kun å møte opp i Trondheim.. Holde litt lav profil... Sjenert vettu...

 

He-hey!!

 

Grættis!!! :wave

 

Blitt stor gutt,jo! hehe

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for all ros, karer! happyhappy Setter pris på det... :)

Mr SQ: det har tatt sin tid å få bilen slik! Får håpe det innvendige blir like greit... :)

 

Kan tenke det har tatt tid. Strøkent var det hvertfall. Håper jeg får lov til å ta en lytt på bilen din når den er ferdig. Blir moro å se den.

 

mvh

 

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vi nok få til... :) Du kommer vel på NM-finalen?

 

Ja planen er å komme å kikke litt.

 

Må jo se hva jeg har å konkurrere med i 2006. Ser ut som det blir konkurransebil på meg alikevel. Dog passiv.

 

mvh

 

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår