Hifonic Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 ..Har tenkt meg til Tr.heim i helga, bare for kval.poengenes skyld... Tøft, er det mulig å lytte til bilen da? Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D24TIC Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Hmmm.. Kan da legge ut et par av det ferdige resultatet vaffal... :) Hehe,feite hjulbuer bak...Syns jeg hører rusta gnager :thumb Neida,vart bra m 760 buer... Hvor er d egentlig d er stereotilstelning i tr.heim i helga da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chasin Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Konkurransen arrangeres på Lade, nærmere bestemt Haakon VII gate nr 4 ved Autronica. Gatebil on tour er også tilstede. Lytting på Volvoen er det nok verre med, bilen kan nok klassifiseres som uferdig... Trege Kenneth... :hammer Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Rust? Er ikke noe av det der det j vet... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 har begynt å savne ladaen jeg...... snufs,snufs. kan ikke du skaffe en lignenes bil igjen a? har det ikke helt godt om dagen uten ladaen kan du si. lykke til i trondheim kenneth! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Må si jeg har aldri vært særlig begeistret for eldre volvoer, men fy faen..............er nesten så jeg forandrer mening. Et meget pent og strøkent eksemplar. All honnor for arbeidet. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Ettersom jeg bor i volvo hovedstaden trøndelag, så tror jeg med sikkerhet jeg kan si at dette er noe av det feteste jeg har sett av 700 serien ever. Denne var dønn gjennomført både utvendig å innvendig! Seriøst bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Takk for all ros, karer! happyhappy Setter pris på det... :) Hifonic: dessverre, har ikke fått lyd enda, men hvis du spør pent så kan du få en liten titt på install'en He he... Begynner å ta gjenger der nå... Mr SQ: det har tatt sin tid å få bilen slik! Får håpe det innvendige blir like greit... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 har begynt å savne ladaen jeg...... snufs,snufs. kan ikke du skaffe en lignenes bil igjen a? har det ikke helt godt om dagen uten ladaen kan du si. lykke til i trondheim kenneth! He he... Tulling!!!!! Den står trygt på søppelplassen på Koppang! Får bare dra dit å hente'n hvis du vil! Jeg har bursdag idag, forresten... birthday Blir kun å møte opp i Trondheim.. Holde litt lav profil... Sjenert vettu... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 He he... Tulling!!!!! Den står trygt på søppelplassen på Koppang! Får bare dra dit å hente'n hvis du vil! Jeg har bursdag idag, forresten... birthday Blir kun å møte opp i Trondheim.. Holde litt lav profil... Sjenert vettu... He-hey!! Grættis!!! :wave Blitt stor gutt,jo! hehe Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 He he..Takk ja... Merker ingen forskjell, men.. Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gul-tusj Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Gratulere me da'n!!! :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Takk for all ros, karer! happyhappy Setter pris på det... :) Mr SQ: det har tatt sin tid å få bilen slik! Får håpe det innvendige blir like greit... :) Kan tenke det har tatt tid. Strøkent var det hvertfall. Håper jeg får lov til å ta en lytt på bilen din når den er ferdig. Blir moro å se den. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Det kan vi nok få til... :) Du kommer vel på NM-finalen? Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Det kan vi nok få til... :) Du kommer vel på NM-finalen? Ja planen er å komme å kikke litt. Må jo se hva jeg har å konkurrere med i 2006. Ser ut som det blir konkurransebil på meg alikevel. Dog passiv. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg