Jackass Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Har et celestion ad 12 element som jeg tenkte jeg skulle bygge kasse til men hvor mange liter??? Skal forøverig ha den baki en golf cab 95 mod?? Noen som har noen gode løsninger på hvordan jeg skal bygge den?? Noen bilder kanskje?? Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Hadde to AD12 i gamlebilen min i si tid. Lagde en porta kasse på 54 liter pr. kammer. 4" porter på 20 cm. Spilte ganske så rått. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet Mars 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Originally posted by Mr.Stream Hadde to AD12 i gamlebilen min i si tid. Lagde en porta kasse på 54 liter pr. kammer. 4" porter på 20 cm. Spilte ganske så rått. En kompis har det i bilen sin nå, syns det spiller konge kult.. Syns liksom det er litt for jævlig å ikke bruke det elementet, siden det bare ligger å slenger.. Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 De elementene rocker hardt hvis du har rett kassen og ret strømmen til de. hadde en ad12 i bilen en kort stund og det var direkte digg å kjøre med :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Mars 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 Originally posted by Jackass En kompis har det i bilen sin nå, syns det spiller konge kult.. Syns liksom det er litt for jævlig å ikke bruke det elementet, siden det bare ligger å slenger.. Jupp. Funker de så for all del ikke kvitt deg med dem. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 har en sånn, hva slags kasse bør jeg bruke? hørt den skal være lukket? liter? Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osoevik Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 skal du ha det elementet til og yte rettferdighet skal du ha 100 liter båndpass med 50 liter i hvert kammer ..Husker ikke lengda på porten .. Spiller helt rått Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 jeg har 2 stk AD12 som ikke er i bruk, bilen min er rett og slett for liten til å ha en kasse med begge, krever store kasser disse elementene for å spille skikkelig. la de ut for salg på "kjøp og salg" delen av forumet, men ingen intresse (jeg visste ikke hva de kosta originalt engang, så var kanskje litt dyrt :p) Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg