Gå til innhold

Forsterkervalg

Ranger emnet

jfonline

Anbefalte innlegg

Har du gryn til det; Helix sa jeg mistenker at denne koster litt.

Ellers er nok Audison SRx3 en potent sak.

Ville nok sett på andre ting enn Pioneer mhp at du er ute etter best mulig lyd, Focal derimot er nok mer det du er ute etter vil jeg tro, men se om du ikke kan få en lyttetest.

Finnes jo andre merker som gir godlyd; Hertz og Morel f.eks, absolutt verdt å sjekke ut før du klasker en dunge penger på disken for utstyr :)

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: Sjekk specs på helixen..

24-karat gold-plated solid connectors suitable for 25 m²/ gauge 4 cables, 25kvadratmeters kabler! DET er stort det! :D

Back to topic:

Hvis du har råd, ville jeg gått for helixen. Den så syk ut. Men det finnes vel en del andre forsterkere i den prisklassen som du burde tatt en ekstra titt på?

R-line 19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: Sjekk specs på helixen..

24-karat gold-plated solid connectors suitable for 25 m²/ gauge 4 cables, 25kvadratmeters kabler! DET er stort det! :D

Back to topic:

Hvis du har råd, ville jeg gått for helixen. Den så syk ut. Men det finnes vel en del andre forsterkere i den prisklassen som du burde tatt en ekstra titt på?

Den ser syk ut, og desverre er den det også.

Mye dårlige loddinger fører til at forsterkeren lett tar kvelden.

Kan forsåvidt være lett å fikse, men skal det virkelig være sånn?

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du først skal bruke rundt 7000 for en amp så ville jeg heller gått for en 2/4 kanaler + en mono eller 2 kanaler til subben, du får større headrom til både på frontsettet og subben, dessuten mindre belastning fra subben overfor frontsettet med bedre kanalseparasjon og mer ro over lydbilde og ikke minst muligheter for å bruke aktiv deling til samtlige elementer med en 4 kanaler på frontsettet.

Ellers trodde jeg at Audison hadde allrede tilkoblings teminaler som tar store tversnitt på støm kablen, standar utstyr det egentlig på SS, DLS, Genesis, Sinfoni, PG, PPI, osv, ellers har disse merkene ikke "tykkere printbaner" der det går mye strøm, men kobber skinner isteden... da printbanner som er tykkere har en tendens til å løsne -pga varme- noe fra printplaten med uheldig konsekvenser. Mener ikke at sånt er "negativ" men påpeker hva som er ulempene....

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider