sløv Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Er en passat i sandnes som skal selges, lurte på om eg skulle kjøpe den, men det står at girkassen "uler" hva kan det bty..? hva er gåent..? Koster for en ny...? er forresten en VR6... mvh. Robo Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bleck devil Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Hei! Det må skiftes girkasse på den , bilen er ikke godkjent som vr6. Det er en del andre ting som er galt med den. Jeg har selv vært å sett på den. Vr6 kassen er dyr å ikke så lett å få tak i . MVH Bleck devil Siter Passat 2.0i GT 16V (92 mod) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Dårlige lager eller no sånt i girkassa. Bør byttes evt splittes og ovehalles på verksted. Det er dyrt uansett åssen du vrir å vender på det. Kan kanskje være en billigere å se etter en annen men VR6'ere vokser ikke på trær da.. Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 var det eg tenkte meg ja, kjipt da, hehehe jeje... Takk uansett for raske svar..;) Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg