Fremelly Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Har kjøpt i ei effektpotte hos Autospar, denne skulle visst passe rett på min Golf III 95mod 2,0 16V. Har noen spørsmål vedrørende dette; Er det ingen skjøt i mellom bakre potta og den midtre på disse bilene? Noen som har utført samme operasjon på tilsvarende bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Har kjøpt i ei effektpotte hos Autospar, denne skulle visst passe rett på min Golf III 95mod 2,0 16V. Har noen spørsmål vedrørende dette; Er det ingen skjøt i mellom bakre potta og den midtre på disse bilene? Noen som har utført samme operasjon på tilsvarende bil? Har ikke tilsvarende bil, men hvor stor forskjell kan det være da. Min er delt rett etter bakpotta, så går det et rør over bakstillinga, så går det et rør langs bilen og fram. Er bare å kappe og skjøte litt det:) Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fremelly Skrevet August 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Alle andre jeg har snakket med, sier også at det er en skjøt der røret går over bakstillinga, men på min så er det ingen skjøt. Neste problem er at røret er like grovt som utkragingen på den nye potta :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg